kysymyksiä clone modesta jne..

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jonesi75 10.12.2004.

1. jonesi75

jonesi75 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en löytänyt vanhoista topiceista vastausta ongelmiini, mulla on näyttis gainward 6800 gt "goes like hell" 256 Mb golden sample.
    saan kuvan kyllä tv:seen mutta saan toimiin ainoastaan jommassa kummassa, eli en saa clone-modea toimiin ajureiden nView valikosta, antaa ainoaksi vaihtoehdoksi käyttää vaan jompaakumpaa kerrallaan, Nview tool-rivi vaan ilmoittaa kaikkien toimintojen kohdalla, kun vie hiiren päälle että, määrittämätön ja profiilina on oletus..
    olen koittanut myös Tv-toolia ja en saa silläkään toimiin tv:tä ja monitoria yhtaikaa..
    mitähän olen ( taas ) tehnyt väärin ?
    mitä eroa on twin-view:lla ja dual-View:lla ?
    ja mistä saan selville mikä omassa kortissani on ( valmistajan sivulta se ei selviä helposti..
    apuja tarvitaan taas..!

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Ettet ole laajentanut työpöytää televisioon?
    Onko kaksi monitoria+TV kiinni koneessa?

4. Suat

Suat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama ongelma mulla vanhalla GeForce 2 -näyttiksellä.

5. jonesi75

jonesi75 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tietääkseni en, 1 monitori ja yksi tv.kortissa on tosin kaksi dvi ulos tuloa jossa toisessa on vga-adapteri mutta ei kai se voi tätä aiheuttaa...
    mitenkäs se työpöytä laajennetaan kahelle näytölle..by the way

Viimeksi muokattu: 11.12.2004
  6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  7. henhute6

henhute6 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuo laajentaminen oli aika näppärä ratkaisu. Sai raahattua kuvan monitorista telkkariin ja hyvin pelasi. Mihinkä ihmeeseen ne meni hävittämään sen näistä uusista Nvidian ajureista??!

Nyt on tosiaan työn ja tuskan takana saada leffa telkkariin. Yritin laittaa horizontal view ja tv primaryksi. Välillä sen kuvan sai jopa näkymään telkkarissa kokonaan jos sattui hilaamaan sen oikeaan kohtaan. Ei oikein mitään logiikkaa.

Sitten kun leffan sai pyörimään telkkarissa, niin tekstit ei näkynyt. Silti monitorissa näkyi tekstit ja toinen laita kuvasta. Siinä vaiheessa piti jo pistää kone kiinni ettei pala hihat totaalisesti.

8. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tuo työpöydän laajentaminen on pääasiassa työ/hyötykäyttöön. Klooni tila sopii hyvin elokuva ja pelikäyttöön.

Jaa tämä sivu