saako muuten tohon ericson w800i laittaa taustakuvaks minkätahansa kuvan minkä on ottanut tämän puhelimen kameralla...kysyn vaa tätä sen takia että, kun kaupasta käy katsomassa w800:Sta ni siin taustakuvana on vaan aina se sama punanen näyttö!pystyykö sen ees vaihtamaan!toivottavasti pystyy kun olen kiinostunut tosta puhelimesta!
kyllä voit vaihtaa taustakuvaa ja kaikki puhelimen kameralla otetut kuvat voit laittaa taustakuvaksi. tässä hyvä linkki mistä voi ladata kyseiseen puhelimeen ilmaseksi taustakuvia teemoja pelejä ym ym http://www.lasyk.net
avaa kamera valikosta, avaa ottamasi kuva, paina valinnat, sieltä käytä ja sitten aseta taustakuvaksi, näin ainakin onnistui ex-sonyericssonilla.
hyvä juttu sitten, kun minä jo pelkäsin että siin joutuu samaa punasta näyttöö kokoajan pitää.,jos osta. Kiitos tiedoista.
ja esim noi lataamat soittoäänent ja kuvat voi myös poistaa jälkeenpäin puhelimesta niinkuin nokiasta.olenko oikeassa.kysyn vaan kun olen kokematon ericson puhelimien tietäjä, kun nokia on aina ollut puhelimenani!
no ei ole käytännön kokemusta, mutta voin laittaa vaikka pääni pantiksi, että länsinaapurimme on ees sen verran panostanu kapulaansa, että että ne saa poistettua...
Joo kyllä kaikki toimii kuin nokiassa, ainoa asia jonka olen huomannut erilaiseksi että tekstiviestiääniä ei voi vaihtaa esim. äänittämäänsä tai tilattuun ääneen, näin ainakin k700i:n asti. Tuosta w800i en ole varma onko sekin jo parannettu.