Kysely kotisivuille

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Juunas 26.06.2006.

1. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin pitäis saada polle eli kysely kotisivuille joka ois ilmanen.Mistä saisin siis sellatteen? tai mistä saisin jonku scriptin millä voisin pistää ite sen omalle palvelimelle jota ois [bold]helppo[/bold] käyttää.Olen löytäny jotain mutta niissä on niin vaikeet ohjeet ja muuta, että siitä ei tule mitään.

Haluisi siis mielellään semmosen joka ei ois siel mun omalla palvelimella vaan jossain muualla eli siis sillein että mun tarvis lisätä lähde koodi sit vaan sivuilleni ja se toimis?

Olen löytänyt yhden mutta siellä ei onnistu sisään kirjautuminen ja muutenkaan kaikki linkit eivät toimi täälä http://kysely.tiedot.net/

Minulla itselläni siis on kotisivu tilat ja muut valmiina tarvitsisin siis vain kyselyn sivulleni.

Kirjotin tän nyt tänne kun en löytäny parempaa keskustelu aluetta mihin tämä kuuluis.

Kiitos jo etukäteen :)

Viimeksi muokattu: 26.06.2006
  2.  
  3. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Muita kysely sivuja ei nyt tuu mieleen, mutta kyllä mulla tuola kysely.net sivulla toimi kaikki jutut niinkun pitikin.

4. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei mulla ainakaan kun yritän kirjautua sisään tulee Not Found
    The requested URL /cgi-bin/nkysrek.cgi was not found on this server.

Ja kun yrittää siinä etusivulla vastata siihen pikakyselyyn niin tulee sama.

Jaa tämä sivu