Millä saisin Oman Tietokoneen kautta kuvia selatessani kuvan näkymään esikatseluna siinä ikkunan vasemmassa reunassa missä näkyy tiedoston nimi ja koko? En ole ainakaan löytänyt asetuksista sellaista kohtaa. Ennen esikatselu toimi mutta sitten lakkasi yhtäkkiä toimimasta. On turhauttavaa aina avata kuva nähdäkseen, mikä se on. Käyttikseni on Win98SE.
Avaa Resurssienhallinta, Valitse 'Näytä' ja siellä pitäisi olla 'Web-sivuna' paina siitä, sulje Resurssienhallinta ja käynnistä uudelleen niin se sama asetus menee kaikkiin kansioihin. En ihan varmasti muista koska mulla on XP mutta jota kuinkin noin se menee.
Mulla oli kans tuo ongelma, (mutta en tiedä aiheutoko se samasta syystä.) joku ohjelma saattaa poistaa sen käytöstä mulla infra wien teki sen, poistaminen auttoi
Näkyykö mikään kuva formaatti esikatselussa? mikäli vain jotkut formaatit ei näy, on syynä varmaankin joku softa joka on määrittänyt itsensä kyseisen formaatin oletus-ohjelmaksi. määritä kansion asetuksista IExplorer.exe oletukseksi, tuo saattaa auttaa...
Oletusohjelmana on IE mutta ei silti näy. gif, jpg ja bmp eikä myöskään tiff-tiedostojen esikatselu näy. Kummallisinta on se että molemmissa koneissani oli sama vika, toisessa koneessa puuttui jpg-tiedostojen esikatselu, mutta sen sai korjattua kun katsoi mitä gif-kuvan kohdalla sanottiin rekisterissä ja laittoi samat arvot jpg-kuviin. Koitin myös tähän toiseen koneeseen samaa juttua mutta eipä vaan toimi.