Osaako joku auttaa seuraavanlaiseen ongelmaan. Eli olen opetellut viikonlopun ajan käyttämään Photoshoppia, ohjelma on englanniksi ja ohjeet englanniksi eli hankalaa on. Minulla on valokuva josta olen valinnut osan sellaisella pyöreällä työkalulla aktiiviseksi ja olen korjannut siitä väriä ja varjoa pois. Nyt haluaisin että tämä korjattu osuus sulautuu muuhun kuvaan ilman että siinä on tarkka raja. Muistan hämärästi koulussa että tämä tehtiin todella helposti, ensin valittiin kuvan osa, korjattiin värit yms ja sitten jostain saatiin sellainen palkki jossa sai valita kuinka paljon ja hyvin se osa sulautuu muuhun kuvaan. Mutta nyt ei muista miten tuo tehtiin eikä missään tunnu tätä lukevan tai sitten en vain ymmärrä. Kokeiltu on vaikka mitä ja jossain ehdotettiin jotain tasoja, mutta kun muistan että tämä pystyi tekemään ilman mitään tasojen yhdistelyä.
Jos teet uudelle tasolle ne korjaukset ja sitten muutat opacitya. Jos pehmennät reunoja, kuvan värit ja varjot näyttävät epätasaisilta. Window > Layers > opacity/fill Mikä versio sulla on?