Eli en pysty enään katselemaan ImageVenue,ImageShack sunmuille kuvahoustaussivuille laitettuja kuvia,ongelma alkoi viikko sitten.Tätä aikaisemmin olen pystynyt katsomaan niitä aivan normaalisti.Käytän firefox 1.0.1 selainta,Olen myös kokeillut IEeellä.Kuvan paikalle ilmestyy "punainen X".Kaikki muut kuvat näkyvät selaimessani normaalisti.Mikä neuvoksi?
En ole säätänyt mitään tuona aikana(olen tarkistanut kuvien estot ja palomuurin moneen kertaan + kokeillut monien eri sivustojen kuvalinkkejä),ellei windowsin viimeisin turvapäivitys sekoittanut jotakin.Noista kun en ymmärrä hirveästi.Linkki avautuu siis uuteen ikkunaan aivan normaalisti, kuvan tilalla on vain "punainen X"(firefoxissa sellainen keskeltä rikkoutunut pikkuruinen kuva).Myös sitä en ymmärrä ,että kaikki muut kuvat näkyvät eri sivuilla ja eri linkeistä aivan normaalisti,mutta maagisilla houstaussivuilla ei! Olisi kuitenkin mukava tulevaisuudessa pystyä katsomaan imageshackista tai imagevenuesta kuvia.Olen kuullut että IEellä on ollut ongelmia jommankumman houstaus sivun kanssa.Onko firefoxilla ilmennyt samanlaisia ongelmia?Kaikki apu on tervetullutta. edit:Itseasiassa huomasin ,että ongelma koskee vain imagevenueta eikä photobucketia tai imageshackia.Silti en voi ymmärtää mikä on ongelmana.
Pumppausta. Eli olsiko kenelläkään sitten mitään tietoa tästä,vai jääkö tämä taas ratkaisemattomien ongelmien joukkoon.Hyvästi ImageVenue!
Hei nyt pumppausta, eikö kukaan ystävällinen voisi auttaa. Täällä on varmasti tietäviä ihmisiä,ongelma on nimittäin aika akuutti.Voisitteko edes antaa vinkkejä miltä muilta sivuilta ongelmaa voisi kysellä?
Eli ongelma johtui Norton Internet 2003 securityn privacy control osiosta.Kun se on pois päältä ImageVenue toimii.Kuulin ,että 2005 versiossa tätä ongelmaa ei ole.