Kuva telkkariin VGA-Scartilla?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Datisti 27.03.2010.

1. Datisti

Datisti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on putkitelevisio Finlux SkyDesing johon haluaisin tietokoneen Fujitsu Siemens Amilo Notebook Pa 3515 kuvan näkymään. Ostin siis VGA-Scart johdon. En saa kuvaa millään näkymään mikä mättää? Olen saanut kuitenkin kuvan näkymään koneestani toisen tietokoneen näyttöön vga-vga johdolla. Olen yrittänyt seuraavia konsteja:
    Liittää johdot ensin ja sitten vasta kone päälle ja sama että kone on jo päällä, telkussa lukee edelleen ei singaalia. Olen myös muuttanut näytön asetuksia, koneeni tunnistaa, että näyttö on liitetty mutta kuvaa ei vaan tule telkkuun. Onko tässä mahdollisesti kyseessä, että televisioni ei tue tietokoneen lähettämää signaalia. Olen samoilla konsteilla jotka mainitsin yrittänyt taulutelkkarillani.
    Pikaista vastausta odottaen!

Koneen tekniset tiedot:
    MS Windows Vista Home Premium 32-bit SP2
    AMD Athlon X2 Dual-Core QL -62
    4GB RAM
    ATI Radeon HD 3200 Graphics

Ei ole S-video liitintä.

Eikös vga-scart johdon vga päässä pitäisi olla 15 piikiä johdossani on 14 piikkiä?
    VGA päästä puuttuu punaisella pisteellä merkattu piikki, linkissä kuva:

Viimeksi muokattu: 28.03.2010
  2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    VGA ja SCART ei ole varsinaisesti yhteensopivia. Joissain tapauksissa ilmeisesti kuvan voi saada näkymään, mutta mitenkään varmaa se ei ole. Eikö näyttiksessäsi ole s-video-ulostuloa?

Jaa tämä sivu