Kuva televisioon

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi peta69 08.07.2007.

1. peta69

peta69 Guest

selailin muita aiheita,joista kuitenkaan en vastausta löytänyt.
    eli vaihdoin vanhan 7600gt pois ja ostin uuden 8600gt ja nyt en saa kuvaa näkymään telkkarissa muutakuin mustavalkosena,vanhalla kuitenkin toimi loistavasti.käyttiksenä on vista ultimate x86 ja olen koittanut eri ajureita ja johtoja.tähän kun joku keksis ratkasun :)

2.  
  3. apilas

apilas Guest

Kerros mitä kaapeleita ja liittimiä käytät?

4. peta69

peta69 Guest

eli näyttiksestä lähtee s-video ja ostin kaapelin missä on s-vide ja scart ei toiminu no näyttiksen mukana tuli kaapeli missä oli s-video ja toisessa päässä pun,vih ja sininen johto(rca naaras)eli vissiin joku hdtv johto mutta vanhassa kortissa tuli samat johdot ja sillä sain toimiin kun liitin ton s videon näyttikseen ja ja vihreeseen normi rca joka meni töllöön. telkussa on vaan keltainen video in johto.heh toivottavasti ymmärsit :)

5. apilas

apilas Guest

Siihen keltaiseen menee värit.

6. peta69

peta69 Guest

niin meneekin mut siis en vaan saa värejä vaikka on siinä keltasessa

7. apilas

apilas Guest

8. peta69

peta69 Guest

ei oikeen toikaan auttanu asiaan :( mainittakoon nyt viälä et vanhalla 7600gt ohjaimella toimi hienosti ja samat johdot käytössä ja telkkariin ei ole tehty mitään,voisko toi näyttis olla rikki?tai vanhalla kortilla mulla oli enemmän asetuksia tua nvidian cotrol paneelissa mutta nyt niitä samoja ei ole ja oon koittanu vaikka kuinka monet ajurit

Jaa tämä sivu