Eli olen tässä jonkun aikaa kokeillut paint shop pro:lla ja animation shopilla tekemään hymiöitä erinäisistä kuvista mitä olen koneelle laittanut! muutamassa onnistunu, mutta tosi usein tulee tälläinen ilmoitus Valitsemasi tiedosto ei ole kelvollinen kuvatiedosto.valitse toinen tiedosto! mistähän tämä voisi johtua?syitä varmasti on moniakin, mutta en vaan enää ymmärrä
Jos tarkoitat että Messenger herjaa tuota "Valitsemasi tiedosto ei ole kelvollinen kuvatiedosto.valitse toinen tiedosto!", niin se on vain bugi. Tarpeeksi monta kertaa kun yrität lisätä sen saman kuvan meseen niin se hyväksyy sen.
Joo messenger sitä valittelee! eli oon paintilla leikannu muuttanu oikeaan kokoon ja tallentanu .jpg muotoon ja sit avannu animation shopilla lisänny animaation ja sit tallentanu .gif muotoon!täytyy kokeilla tuota että kokeilee tarpeeksi monta kertaa jos se lopulta menis kiitos neuvoista!
Ei se messenger suostu ottamaan sitä vaikka kuinka monta kertaa kokeilis lisää sen kuvan sinne! ite kokeilin 45 kertaa