Kahdella edellisellä näytönohjaimellani (Nvidia GeForce 6600GT & 7800GT) liitäntää S-Video(PC)-> Scart(TV) liitäntää käytettäessä kuva on ollut mustavalkoinen kunnes olen vaihtanut videomuodon S-Video-OUT -> Composite Video-OUT. Nyt 7600GT:tä käytettäessä kun vaihdan S-Video signaalin komposiitiksi, kuva katoaa TV:stä kokoajan.. mistähän ratkaisu ongelmaan? Luin läpi nuo TV-out ongelmat ja ratkaisut joista ratkaisua tähän ei löytynyt sillä komposiitilla kuva katoaa TV:n ruudusta. Olen myös kokeillut sekä yhden monitorin moodissa sekä klooni moodissa mutta mikään ei vaikuta siihen että komposiitin valittaessa kuva katoaa TV:stä
Se on ominaisuus joissain Geforce korteissa (jos pystyt laittamaan kortin valmistajan ja tarkan mallin niin voi kokeilla jälleen kerran käydä läpi valitusrumbaa jos sieltä jotain tietoa irtoaisi), eli tuollainen kunnollinen S-video -> komposiitti adapteri jossa on kaikki johdot kiinni niin saa kuvan telkkariin värillisenä (eli ei käytä tuota NVIDIA omaa komposiitti valintaa).
Jees. Kortista tarkemmin: Club 3D 7600GT CGNX-G766, 256MB GDDR3 - 128BIT - Dual DVI Olisiko mahdollista tarkentaa noita johtohommia? Kortin päässä on siis S-Video liitäntä johon saa kiinni kortin mukana tulleen adapterin jossa on lisäliitäntöjä muummoassa normaali komposiitti. Tv:n päähän ei ole kuin yksi mahdollisuus liitännäksi ja se on SCART (tämän takia ensimmäisessä viestissä mainittu rakas S-Video -> Scart tyyppinen piuhani on hallussani. Ennen sillä toimi tuo näyttisten asetuksista tehtävä komposiitti-kikka toimi tällä S-Video piuhalla) Onko siis tämä normaalia että tämä S-Video piuhan käyttäminen komposiittimoodilla ei onnistukkaan? Sillä vanhoilla näyttiksilläni 6600GT ja 7800GT se onnistui täysin normaalisti? nykyisellä kuva vain katoaa.. voiko vika olla näytönohjaimessa vai onko tämä siis täysin normaali ongelma näytönohjaimissa?
http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/90564/2153559 jos itse haluat tuon johdon tehdä. Onko varma ettei television asetuksista saa S-video tilaa päälle tuolle SCART liittimelle?