Kuva ja ääni PC:ltä TV:seen

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Sintzu007 08.05.2011.

1. Sintzu007

Sintzu007 Guest

Eli mulla on HDMI-ready tv ja haluisin tietää et millä piuhalla saan kuvan jä äänen koneelta telkkariin, ettei tarvis aina esim.polttaa ohjelmia levylle ja kattoo siitä. Koneessa ei oo HD liitintä.

2.  
  3. Pro619

Pro619 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos näytönohjaimessasi on paikka S-video kaapelille niin siitä sitten vain scart-rca adapterilla tv:seen kuvanlaatu tosin ei ole mitään päätähuimaavaa.

4. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Itse sijoittaisin viitisenkymppiä hd-näyttikseen ja nauttisin paremmasta kuvasta..

5. JustGamer

JustGamer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä järkeä, kun se HDMI-liitännätön näyttis voi olla vaikka kuinka paljon tehokkaampi kuin ne 50€ romut...

Mikset hanki DVI>HDMI-adapteria, ja siirrä sillä tavalla kuvaa telkkariin? Äänen saanee sitten erikseen jollain konstilla :p

6. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    no tuo minun ehotus perustu helppouteen.. ihminen joka satunnaisesti katsoo muutamia ohjelmia tai leffoja tv.n kautta pärjää ihan hyvin sillä 50€ "romulla" ja siitä vetäsee fiksusti yhellä kaapelilla kuvan ja äänet.. aivan kuten itse tein aikoinaan.. ja hyvin on tuo romu toiminu jo yli vuoden ilman mitään ongelmia, kone kuitenkin käytössä 24/7.. mut kukin taplaa tyylillään..

7. Sintzu007

Sintzu007 Guest

Muita ehdotuksia?!

8. KalikoJak

KalikoJak Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko sulla antaa telkkarin mallia nii vois katella vaihtoehtoja mitä siihen sais? Omassa teeveessä ainakin on hdmi:n lisäks vga liitäntä jolla saa myös teräväpiirtoa, tosin ei ääntä. äänen voi monesti tosin järjestää komponenttiliitännällä.

Monilla taas on stereot olkkarissa, johon äänet voi kytkeä myös kätevästi, myös itse teen juurikin näin. Omassa koneessa tosin löytyy hödmi.

Jaa tämä sivu