elikkäs kun pelaan cs:s jonkin ajan kuluttua kuva jäätyy n 10sekunniksi ja sama toistuu suurin piirtein joka 30s. ongelma ei voi johtua koneen tehoista ja muistista koska kaverillani jolla on todella huono kone verrattuna minun koneeseeni ja 2 kertaa vähemmän muistia kuin minun koneessani, pyörii cs:s ihan täydellisesti. ylikuumenemisestakaan ei minun mielestä voisi johtua kun paljon vaativammat pelit (crysis, cod4) pyörivät myös hyvin. alkaa hermot mennä ton kanssa kun pelailee CS:s joten päätin tänne tehdä aiheen jos saisin jotain apua.
Mikäs on pingin, choken ja lossin tilanne jähmettymishetkellä? Ja montako ydintä (turha kysymys, koska ainakin 2 tai enemmän jos Crysiskin pyörii). Jähmettyminen voisi johtua myös siitä (mitä nyt jostain vanhasta ongelmasta muistan), että käytettävän ytimen vaihtuessa peliin tulee pieni katko. Tai jotenkin näin se meni.
Voisit kokeilla ajaa Sourcea vain yhdellä ytimellä. Käynnistä Source ---> Avaa tehtävienhallinta ---> prosessit ---> klikkaa hl2.exe ---> Aseta affiniteetti ---> Ruksi toisesta kohdasta pois.
Kuinkas hyvin Crysis sitten pyörii yksiytimisellä? Joten oletko aivan varma ettei ole kahta? Voisit antaa myös prossusi mallin ja samaten tiedot näytönohjaimestasi.
siinä prossu ja näytönohjain ikivanha nVIDIA GeForce 6600 kyllä se crysis pyörii mutta ei siinä kaunista katseltavaa ole tällä koneella.
Offtopic! nojoo kyllä se vain pyörii. niin, onko mitään ratkaisua tohon kuvan jäätymiseen. choke ja loss on 0 jäätymishetkellä ja fps normit 190
herra on hyvä, katsoo ite ja jättää offtopicit nyt pois. http://img407.imageshack.us/img407/6200/fpsqu3.jpg
Kun joku kysyy ruudunpäivitysnopeutta, siihen ei vastata luvulla jonka saat omalla, tyhjällä serverillä paikallaan ollessasi. Jos antaisit sen lähemmäksi oikean fps arvon menemällä normaalille 14 - 24 slotin serverille, jonka keskimääräinen latency on alle 150. Pelaat siellä ja ajat consolesta komennon cl_showfps 2, josta sitten keräät suunnilleen keskiarvon tietyn ajanjakson fps:stä. Showfps komento sen takia, koska arvolla 2 se näyttää keskiarvon ruudunpäivitysnopeudesta eikä pompi niinkään paljon.
en tehny tätä aihetta että puhuttais paskaa fps:stä vaan joku voisi jakaa viisauttaan ja auttaa ongelmaani