Kuva ei näy KSVCD:ssä

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Ame_ 01.04.2004.

1. Ame_

Ame_ Guest

Mulla on muutama ksvcd jota en oo ite tehny ja ne on toiminu hyvin mutta ku koitin ite tehrä ni kuvaa ei näkyny ollenkaa, ääni kuului. Oon koittanu eri resoluutioita ja PAL ja NTSC:tä kumpaaki mutta tuloksetta. DVD-soitin on Sony dvp ns-305. Ja oon tehny ne ohjelmalla D.I.K.O.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    kannattaa kokeille suoraan tuolla tmpgenc templatella.

4. Ame_

Ame_ Guest

Koitin noita templateja mutta ku se tekee ne videot johonki .m1v ja .m2v muotoo ni en saa poltettua niitä nerolla tai VCDEasyllä. Eikö niitä saa tallentumaa vaikka .mpg?

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mitä teet audiolle?
    TMPGenc File valikosta löytyy MPEG Tools ja siellä on multiplex jolla saa äänen ja kuvan yhdistettyä.

6. Ame_

Ame_ Guest

Valitsin tuosta yhestä valikosta ny tuon "System (Video+Audio)" ja nyt tulee .mpg mutta ei vieläkään tuu kuvaa dvd-soittimessa. Voiko väärä resoluutio vaikuttaa tossa? Ku tuon kuitenki pitäs soittaa noita ksvcd:itä ku ne yhet toimii jota en ite oo tehny, niissä neuvotaan polttamaan NTSC:nä että pitäskö sitä koittaa? Täytyy jatkaa testailua

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.04.2004
  7. Ame_

Ame_ Guest

...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.04.2004
  8. cronos

cronos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä oon ainakin tehny noi aina sillai että lataan ihan svcd:n templatesta sama fps kuin lähteessäki ja jätän audion normiksi ja reson normiksi, muokkaan vaan tota bittivirtaa kuvalle ja on toiminut kaikki 59e halpis pöytä soittimessa.

Jaa tämä sivu