Kuva ei näy, äänet kuuluu

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lohirulla 15.02.2011.

1. lohirulla

lohirulla Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tuollanen Samsung V-5450 dvd/vhs soitin. Tuossa yksi päivä aloin kattomaan vhs videota ja aikani kun värkkäsin sain sen toimimaan, sitten kun koitin vaihtaa takaisin että näkisin dvd elokuvia niin en saa sitä enään oikeisiin asetuksiin. Telkkarin ruutu on kokonaan sininen mutta äänet kuuluu. Miten ihmeessä saan tuon takaisin toimimaan? Oon koittanu paineilla erilaisia näppäimiä mutta ei onnistu. Telkkarin kyljestä oon painellu tuota TV/AV nappia ja kokeillu eri "kanavilla" eli EXT-1 ja EXT-2 (tietääkseni sen pitää olla tuolla EXT-2 kanavalla), oon ihan surkee näissä asioissa en tälläisistä pahemmin ymmärrä joten apua kaipailisin kovasti. Ennen on toiminu ihan moitteettomasti. Ja vhs puoli toimii kyllä ongelmitta.

2.  
  3. Kaltsukka

Kaltsukka Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikös siel oo olemas jonkinlaiset tehdas asetukset, ota ne käyttöön

4. admins

admins Guest

Laita johdot kunnolla telkkariin kiinni

5. rick79

rick79 Senior member

Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Lg.n vastaavassa dvd/vhs hässäkkä systeemissä on sellanen ominaisuus että sen laitteen takana on kaksi scart-liitäntää, mutta vain toisesta näkyy sekä dvd että vhs. Ite joskus aattelin että vehje on hajalla kunnes tajusin sen. Että kokeileppa sitä toista scart-liitäntää ja kerro auttoiko.

Jaa tämä sivu