Eli kun poltan nerolla data dvd:n niin se polttaa ihan normaalisti, mutta sitten kun polton jälkeen katson että onko lyvylle mennyt tiedostot, niin levy on tyhjä. Mikähän tässä mättää? Olen kokeillut poltaa neron 6 ja 8 versiolla ja levyt ovat verbatim DVD+R levyjä. Ja jos poltan jonkin imagen levylle niin poltto toimii. Tai jos poltan dvd-rw levylle niin toimii.
Katso asetuksista että siellä ei vaan ole imagen poltto päällä. Eli että katsot että polttava asema on oikea, ja kohdeasema oikea.
Minulla oli sama homma ja elokuvat näkyivät kuitenkin tavan dvd:ssä vaikka tietokone oli sitä mieltä ettei levyllä ollut mitään..syyksi arvelin aseman ikää (kaiken muun,tuon virheen korjausyrityksistä huolimatta ei pelannut. Ostin uuden aseman ja ei ollenkaan ongelmia,,,
Näyttäisi siltä että ongelma oli siinä että yhden tiedoston nimi oli liian pitkä. Nyt toimii kun lyhensin sen nimeä. Mutta nyt on uusi ongelma se että yritän kopioida yhtä "itsetehtyä" dvd levyä. Levy on siis normaali dvd että se toimii myös dvd soittimessa. Sain kopioitua levystä 2 kopiota, mutta sen jälkeen kun yritän ottaa kopiota niin levyt ovat polton jälkeen tyjiä. Se tässä juuri onkin ihmeellistä kun sain otettua 2 kopioita ja sitten ei ennä onnistu. Olen yrittänyt kopioida neron 6 ja 8 versioilla.