...hankkia? Vaihtoehdot: - Fortron FSP350-60PN(PF) SuperQuiet (350 W) - HEC Windmill 385WR-PT (385 W) Fortron lienee laadukkaampi merkki. Kuitenkin tuo HECin poweri olisi kai vähän tehokkaampi(?) Nykyisen Liteonin 300 wattisen virrat ei riitä uudelle näyttikselle (Club3d GF6600GT), joten täytyy vaihtaa edullinen mutta toimiva poweri sen tilalle. Noita kahta olen nyt miettinyt, mutta kumpi niistä? Saisin aika lailla samaan hintaan. Muitakin ehdotuksia toki voi laittaa.. Kiitän neuvoista.
Nämä on näitä mielipide kysymyksiä,itsellä ollut HEC:n powereita ja ollut todella tyytyväisiä niiden toimintaan,joten minun valinta HEC.Muilla varmaankin muuta sanottavaa.Tuossa yksi testi/artikkeli tuosta HEC:stä. http://www.tehomylly.net/artikkelit/index.php?artikkeli=199
Ajattelin vaan, että saisi jotain muitankin komponenttejä vaihtaa ennenkuin joutuu taas ostamaan uutta poweria
Niin, päädyin nyttemmin siihen 400 wattiseen, kuitenkin alle 100 egen pitäisi selvitä. Näitä kahta olen nyt miettinyt. Molemmat saa n. 80 eurolla (+ postikulut). - Fortron FSP400-60PN(PF) SuperQuiet (400 W) - Nexus Silent Power NX-4090 (400 W) Molemmat lienevät ihan laatumerkkejä. Onkohan mitään olennaista eroa? Nexus taitaa olla hiljaisempi...