Tässä kesän mittaan pelikannettavaa ajattelin ostaa ja aluksi mietin että se pitäisi olla HP mutta hetken tutkittuani käännyin asuksen puoleen (lue: tahdon HP:n tai asuksen koneen). Hinta saisi olla tuossa 1000-1400 eskoa. Tässä olis HP:n kone. Tässä taas olis asuksen kone. Tässä taas olis asuksen toinen kone. elikkäs mitä noista lähtisitte ite ostaan. Pelailen CSS ja sit uutena tuttavuutena crysis...
CSS pyörii kaikilla näillä kannettavilla jo helposti mutta Crysis menee jo unelmien puolelle. Oma valintani olisi http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/C90S-AK030C.html
No mä vähän ajattelin että Crysis menee unelmien puolelle mutta mitä lähtisitte noista ostamaan? Tää ASUS C90S kiinnostas ku sitä voi päivittää vähäsen... ?
Loistava homma sherlock, tottahan se pyörii mutta pelattavuus on perseestä. Jos Crysistä haluaa pelata, suosittelen pöytäkoneen ostamista. Crysis ja 8600M GT
Joo, sinähän olet varmasti kyseisellä kortilla sitä pelannut. Minä olen. Asetuksia en siinä kaverin koneella sen enempää katsellut, mutta hienolta näytti eikä pätkinyt yhtään. Joten jos kuitenkin nyt hankkisit niitä omia käytännön kokemuksia ennen kuin tulet aukomaan nassuasi.
No suosittele vaan pöytäkoneen ostamista, sellasta en osta kannettava tulee tarpeeseen niin sellasen ostan, piste
Acerin kannettavalla olen kokeillut ja tästähän selviää se että puhut paskaa. Et varmasti saa toimimaan Crysistä tasasella 30 fps jos koneessa on 8600M GT, onhan se mahdollista shittiasetuksilla.
Tästähän ei selviä mitään muuta kuin se, että pelaat aina grafiikat täysillä ja jos ei toimi täysillä, niin ei voi pelata. Tätä vahvistaa myös se väite, että ensin sanot ettei varmasti saa toimimaan tasasella 30fps ja heti perään sanotkin että se on mahdollista "shittiasetuksilla". Kaveri vielä itsekin sanoi, että haluaa kannettavaa joten on aika turha pöytäkonetta tarjota. Tällä sen sijaan pyörii hyvin kaikki uudet pelit kunhan tiputtaa jonkun verran grafiikkoja sieltä maksimista.
Ensinäkin, en tarjonnut pöytäkonetta vaan suosittelin sitä. Hyvä on, sinä voitit. Crysistä ei vaan pysty pelaamaan läppärillä tasaisesti, ja kun low qualityllä pelaa niin ei siitä oikein nauti yhtään, tämä on oma mielipiteeni. ps. 8600M GT ja 9500M GS ovat tasavertaisia
En minä kyllä mitään kilpailua ole käynyt, mutta Stungan mielipide sitten sen ratkaisee että jos hän haluaa pelata kaikki napit kaakossa niin sitten ei ole mitään järkeä ostaa kannettavaa. Jos hän taas suostuu pelaamaan monet nupit minimissä (tai dx9 asetuksilla) niin sitten tuo on sopiva. Onko tarkoitus muuten katsella HD videoita koneella, tulevaisuudessa kenties? Jos on, niin ehdottomasti 9500 -sarjalainen. Siinä kun on HD videolle rautapurku, eli ei rasita prosessoria. Eri testit näyttävät eri tuloksia noille ohjaimille, ei ne kyllä ihan tasavertaisia ole, vaikka aika lähellä.