Hei! Jos lataan Media Player Classic:in, voinko poista Windows Media Plyer 11:n ja sen päivitykset ja miten? Jos voi, kummasta tulisi aloitta, WMP poistamisesta tai MPS latauksesta?
Miksi Windows Media Player 11 pitäisi poistaa? Itse en käytä WMP koskaan vaan muita media playereitä,eikä tuon WMP:n olemassaolo haittaa yhtään vaikka edelleenkin koneella on. Jos haluat sen pois niin,Käynnistä->Ohjauspaneeli->Lisää tai poista sovellus->Lisää tai poista Windowsin osia ja sieltä poistelet.
Hei turska! Kiitos vastauksesta. Varmasti kysymyksestäkin selvisi, että en ole erittäin pätevä näissä asioissa. Luulin vaan, että näitä pleiereitä on ehkä turhaan paljon. Minulla on kaksi kovalevyä: C vaan 2 Gt - tämä on 0,5 täynnä ja sinne on asennettu WinXP Pro SP2 ja D - 80 Gt. Luulin, että olisi parempi, jos C-levyltä saisi mahdollisemman paljon tiedostoja poista. Ehkä olen väärässä, en tiedä, kun kysyä ei ole keneltä. Todella vähän tulee Windows Media Playeria käytetty, kun ohjelmat aina valitsevat itse jotain muuta.