Kummassa kotelossa on parempi tuuletus? Hiljaisuus? Tarvitseeko ostaa kumpaakaan lisätuuletinta? 1. Sonata III(Sisältää virran, 500w Earthwatts) 2. Nexus Caterpillar Silent System ATXja siihen virtalähteeksi Corsair 450W Tässä on mun kokoonpanoa jos auttais: Prossu: C2D E7200 Näyttis: HD 4850 512mb Kovo: Western Digital 500gb Muisti: Kingston 2x2gb
Itse ottaisin Verkkokauppa.comista poweriksi Enermax Pro82+ 425W:n (67,90e) ja Antec Three Hundredin (44,90e) niin pääset lähemmäksi budjettia ja ilmanvaihtokin on kohdallaan.
No miksi sitten linkittelet jonnekin Tietoasemalle? Äly hoi, älä jätä. Multitronicistahan Sontakolmosta ei tällä hetkellä kannata missään nimessä hankkia, kun ovat nostaneet sen hinnan 120 euroon. Vaihtoehdoiksi jää siis tuo mainitsemasi Corsair VX450W ja Nexus Caterpillar tai Corsair CX400W ja Cooler Master CM-690, joka onkin jo hienoisesti paremmin tuuletettu koppa. CX400W:n tehot myös riittävät erinomaisesti valitsemillesi osille ja vähäsen jää päivitysvaraakin.
Itselläni tuo Nexus Caterpillar ja Corsair 450w. Kotelo on ihan hyvä, kunhan ei yritä mitään modulaarista poweria saada mahdutettua sinne. Kiintolevyjen kehikko on ikävästi tiellä joten modulaarisen powerin johtojen liittimet eivät taida mahtua siihen väliin. Itse olen kuitenkin ollut siihen ihan tyytyväinen.