Kummat kuulokkeet?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi PeteAce 06.12.2003.

1. PeteAce

PeteAce Guest

2.  
  3. PeteAce

PeteAce Guest

Kukaan? Huomenna olisin menossa ostamaan. Ei nappikuulokkeet oikein sovellu hyvin tietokonekäyttöön...

4. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. PeteAce

PeteAce Guest

Hmm, myydäänkö näitä edes Suomessa? Mistä itse olet ostanut? Googlella en löytänyt suomeksi mitään koko luureista.

6. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 07.12.2003
  7. Adder_78

Adder_78 Guest

Itse tilaan Sennheiserin HD 590:set Saksasta 116e:llä (suomessa n. 189e). Samasta paikasta saa HD 570 mallin 60e:llä. Ei paha hinta kun Suomessa ne maksaa n. 120e. :D

Suomessa kaikki elektroniikka tuntuu maksavan enemmän kuin saksassa...

8. PeteAce

PeteAce Guest

Adder_78, voitko pistää linkin sivuille, mistä tilaat kuulokkeesi? Vai onko sillä kaupalla edes sivuja...?

9. PeteAce

PeteAce Guest

Tai voisko joku antaa jonkun hyvän nettikaupan osotteen, mistä löytyis elektroniikkaa? Ja mielellään semmoisia joista saa postiennakolla.

10. Adder_78

Adder_78 Guest

11. PeteAce

PeteAce Guest

Nää luurit vaikuttaisi aika varteenotettavilta: http://www.smarthome.com/8006.html Mutta sitten pitäis löytää viel nettikauppa jossa ko. luureja on myynnissä, ja siellä vois maksaa postiennakolla...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.12.2003
  12. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa toi Sonyn MDR-IF540 olla ainoastaan jenkeissä myynnissä...

13. pjh

pjh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ...eikä infrapunakuulokkeita enää paljon kannata hankkia, katoaa meinaa toi langattomuuden idea aika äkkiä kun päätä et voi kääntää lähettimestä pois päin...

Radiotaajuuskuulokkeita alkaa olla kaikki langattomat.

14. PeteAce

PeteAce Guest

OK, final decision, mä käyn ostamassa Anttilasta ne LukeWader:in "suosittelemat" Sonyn langattomat Mdr-rf820rk. Loppuu edestakas veivaaminen tähän =)

15. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Vinkkinä, cd480:et on päässä ollu jo kolme vuotta, ja parempiin vastaavanhintaisiin kuulokkeisiin en ole törmännyt. 580 malli taisi voittaa jonkin tm:n testin taannoin.

16. PeteAce

PeteAce Guest

Ostin sitte Anttilasta Sonyn langattomat Mdr-rf820rk hintaan 79.90. Täytyy myöntää, että olen pettynyt niihin. Ääni särisee aina välillä inhottavasti, ja pientä sihinää (tai ininää) on erotettavissa taustalta koko ajan. Bassot särisee myös inhottavasti. Taitaapi mennä palautukseen...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.12.2003
  17. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Harmi jos kuuluu sihinää/ininää (oli ihan sama fiilis eka iltana ,mutta äänikortin ja kuulokkeiden säätöjen jälkeen pelittää hyvin),olethan koittanut eri taajuksilla, koska se säätö tuntuu olevan tosi tarkkaa...ja lähtö tehot pitää olla aika kovat.

18. PeteAce

PeteAce Guest

Kaikki mahdolliset viritykset kokeiltu. Lähtötehot täysillä. Mulla on integroitu äänikortti, ASUS A7N8X Deluxe. Pitää sitten vaan yrittää säätää lisää...

19. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eihän sulla ole antenni johtoja tai muuta koneessa mitkä aiheuttaisi ns:"maalenkin" ?

20. PeteAce

PeteAce Guest

Talo on täynnä elektroniikkaa =D Mun huoneesta löytyy ainaski antenninpuiha telkkariin + vahvarista radion piuha ja 5 kautinta. Pitäis käydä testaamassa jossain, missä ei elektroniikkaa ole niin paljon kuin täältä löytyy

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.12.2003

Jaa tämä sivu