kuka enää jaksaa?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi yeke 20.04.2003.

1. yeke

yeke Guest

kuka enää jaksaa? eli ainakin minä olen tullut siihen tulokseen, että koulu vie niin suuren ajan pelaamiselta, että minä olen ihan tyytyväinen jos pelaan 1-3 peliä vuodessa! apua! olen tulossa liian vanhaksi!
    Viimeisimmät pelit jotka olen pelannut ovat: Ico, final fantasy 10 ja gta vice city!
    pakko sanoa että nyt, kun dvdr on vielä 2-4 vuoden juttujuja, niin varmuuskopiot ei oikein kinnosta! Pakko olla nykyään dvdr että ideaa! myönnän, että pidän peleistä, jotka eivät ole "gurujen" tasoa. odotellaan 2-3 vuotta ja sitten homma taas on kohdallaan. Niin! POMO! SITÄ MINÄ; ETTÄ SITTEN (3-5vuotta) on järkeä taas ottaa varmuuskopioita peleistä, eikä siihen mene 3-6 cd:tä! Kommentteja?

2.  
  3. RUS

RUS Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo olen huomannut ihan saman etta ei vai jaksa pelata varsinkin kun on lukiossa nykyaan...

4. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerran kun oot koneella oot aina siinä....

Mun on vaikee vähentää pelaamista vapaa-aikana

5. Eza

Eza Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin kyllä se pelaamisen kiinnostus alkaa vähenemään. En ole jaksanut pelata ensimmäistäkäään peliä läpi viimeiseen pariin vuoteen. (paitsi Metal gear solid 2 ku oli vaan niin loistava!) Koneella tulee tehtyä jotain vähän luovampaa kuten webbisivujen suunnittelua ja kuvankäsittelyä...
    Sekin varmaan vähenee ens syksynä kun meen lukioon...

6. ismantec

ismantec Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse ensimmäistä lukiovuotta lopettelen ja täytyy sanoa kyllä että ei se lukio ainakaan ole vienyt pelaamiselta sille kuuluva aikaa, joskin pelaaminen ehkä on ihan muista syistä päässy jäämään vähemmälle.. ehkä se johtuu koneen laiskistumisesta.. en tiedä.. mutta lukio meinaa kyllä olla välillä rennompaa ku yläaste oli.

Jaa tämä sivu