Kuinka tehdä (s)vcd:een scenejä?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi peraWare 17.12.2002.

1. peraWare

peraWare Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinkas onnistuu vcd:een scenejen teko? Täytyykö mpeg pilkkoa pieniin osiin vai onnistuuko muuten? Tarkoitan samanlaista kuin dvd:ssä. Mitä ohjelmia kannattaa käyttää?

2.  
  3. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
  4. mc_lepe

mc_lepe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ymmärsinkö oikein että haluat tehdä chapterit leffaasi? Siis kun painat nappulaa niin elokuva hyppää seuraavaan kohtaukseen?
    Itse olen käyttänyt VCDeasy nimistä softaa. Ohjelma tekee leffasta .bin tiedoston ja sitten vaan polttamaan! Tässä on afterdawnin enkku opas: http://www.afterdawn.com/articles/archive/vcdeasy_tutorial.cfm

5. peraWare

peraWare Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuri sitä! Toimiiks noi pätkityt mpegit sujuvasti? Eli leffaa katsoessa sitä katkaisua ei huomaa.

6. mc_lepe

mc_lepe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei oo esiintyny mitään suurempia ongelmia mikä haittaisi leffan katsomista. Tuolla VCDeasy softalla on tosi helppo pilkkoa leffa captereihin! Siis sujuvasti toimii!

7. o-doner

o-doner Guest

Omasta mielestäni paras ohjelma on Ulead dvd & movie factory. Sillä saa tosi hienoja kuvallisia(kuvat leffasta kuten dvd:lläkin) ja menuita joihin saa vapaasti valita taustakuvan sekä -musiinkin. Tuolla vcdhelpin sivulla oli yksi hieno ohje miten niitä saa myös ripattua dvd:tä
    Valikot toimii vcd:llä hiukan erilailla kuin kaupan levyillä - mutta ihan ok.

Jaa tämä sivu