Heips Haluaisin katsella avi leffoja tv:n kautta, mutta, mutta.. Minulla on Amilo läppäri, s video piuha scartilla ja sony (n 5v vanha) tv? Laitoin piuhan ja vain ääni kuuluu?
Itselläni TV ei tukenut s-videota, vaan näytti kuvan mustvalkoisena. Kokeile komposiitti-videokaapelia s-videon sijasta.
itse sain oikeat tavarat kun menin yhteen pikkukauppaan joka oli joku ns."tietokone/elektroniikka" kauppan ja kysyin, että miten saan tietokoneen kuvan näkymää tv:ssä niin neuvottiin... ja kaikki toimi loistavasti..
Nyt olen koettanut kaikkea mahdollista, ei onnistu? Agent_007 oppaassa pääsen siihen asti kun tulee sivu (Intel graphics Controller properties) ei mulla ole vas pystypalkissa muita vaihtoehtoja kuin Notebook?? Vien komponenttipiuhan takaisin ja s-videopiuha mulle jää, koska kadotin kuitinm minä ääliö. Koetan taas myöhemmin kikkailla, kunhan kerään hermoja uuteen koetukseen. Nyt meni juhannus näissä merkeissä.. Kiitos avusta kaikille.
koitappa tuota tapaa kuin minä, eli meet semmosee kauppaa misä ne voi neuvoa, eli just joku tollane elektro vaa eletroniikka , atk liike.. sit vaa kysyt rohkeesti jos et pysy peräs mitä selittää...
herneaivo: tuo Intel:in näytönohjaimien suhteen tuo opas on hiukan puutteellinen sen takia kun en ole kyseisen firman näytönohjaimilla tuota TV-outtia kokeilemaan. Intelin sivuiltakaan en ole parempia kuvia tai ohjeita löytänyt. Resoluutiota voi kokeilla muuttaa 1024x768, jos se jotain tuolla Intelin säätöpaneelissa vaikuttaisi.
Omassa vanhassa sonyssä ei enää näkynyt etuliittimien kautta tv-out kun aikanaan kytkin dvd-soittimen taakse toiseen scarttiin.