kuinka poistaa viallinen mp3 kipale???

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi nautasika 02.10.2005.

1. nautasika

nautasika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mitenkähän saan poistettua pari mp3sta joita ei voi kuunnella, nimetä, siirtää, poistaa tai yhtään mitään... aina valittaa datavirheestä ja jotain crc-tarkistuksesta... jo kappaleiden kuvakkeen klikkaaminen saa koneen hyytymään ja aikansa raksutettuaan tulee virhe ilmoitus. help...

2.  
  3. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 02.10.2005
  4. nautasika

nautasika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eipä auttanut tuo ohjelma... samaa virhettä valittaa. näinkö sain ikuisen riesan, auttaisikohan kovalevyn alustaminen. onneksi kyseessä on vain "varasto"kiintolevy

5. morbir

morbir Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oiskohan se taas näitä juttuja että pitää mennä rekisteriä muokkaamaan? ei oo enne tullu eteen

koita poistaa vikasietotilassa

Viimeksi muokattu: 03.10.2005
  6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Vikasietotilassa, joo. Tai sitten buuttaat korpulta vaikka DOSiin tai Linuxiin ja käyt poistamassa siellä. Siinä on tietysti riski sotkea levy jotenkin, vasrinkin jos levy on NTFSnä (jolloin ei DOS eikä Win98 buutti edes käy).

Edit: Jos buuttaat XP:n asennuslevyltä, pääset Recovery Consoleen, jossa poistamisen pitäisi onnistua NTFS-levyilläkin. RC:n käytöstä löytyy ohjeita Microsoftin tietokannasta muistaakseni ihan suomeksikin.

Viimeksi muokattu: 15.10.2005
  7. Alukard

Alukard Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. nautasika

nautasika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei auta unlockeri eikä vikasietotilakaan... taidan joutua tyytymään kohtalooni ja unohtamaan koko asian. alustustakaan ei kehtaa käyttää koska levylla on yli 100gt kaiken maailman tarpeellisia tiedostoja.

9. Frendi

Frendi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen poistanut joitakin viallisia tiedostoja seuraavalla tavalla.
    Siirtänyt kyseisetä kansiosta kaiken muun johonkin toiseen(uuteen) kansioon ja sitten poistanut koko kansion jossa viallinen tiedosto vielä sijaitsee. Toivottavasti tämä auttaa.

10. Reaper82

Reaper82 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite oon yleensä käyttäny tota xp:n komentoriviä (käynnistä/ohjelmat/apuohjelmat/komentorivi) hyvällä menestyksellä, jos en oo saanu jotain tiedostoo poistettua. ntfs käytössä.

11. Lappius

Lappius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen kyseisiä tiedostoja poistanut onnistuneesti ohjelmalla "Delete FXP Files". Loistava ohjelma, jolla saa kaapattua tiedostojen oikeudet, poistettua suurimman osan tuollaisistakin tiedostoista lennossa, taikka jos se ei toimi, rebootin yhteydessä.

Jaa tämä sivu