mitenkähän saan poistettua pari mp3sta joita ei voi kuunnella, nimetä, siirtää, poistaa tai yhtään mitään... aina valittaa datavirheestä ja jotain crc-tarkistuksesta... jo kappaleiden kuvakkeen klikkaaminen saa koneen hyytymään ja aikansa raksutettuaan tulee virhe ilmoitus. help...
eipä auttanut tuo ohjelma... samaa virhettä valittaa. näinkö sain ikuisen riesan, auttaisikohan kovalevyn alustaminen. onneksi kyseessä on vain "varasto"kiintolevy
oiskohan se taas näitä juttuja että pitää mennä rekisteriä muokkaamaan? ei oo enne tullu eteen koita poistaa vikasietotilassa
Vikasietotilassa, joo. Tai sitten buuttaat korpulta vaikka DOSiin tai Linuxiin ja käyt poistamassa siellä. Siinä on tietysti riski sotkea levy jotenkin, vasrinkin jos levy on NTFSnä (jolloin ei DOS eikä Win98 buutti edes käy). Edit: Jos buuttaat XP:n asennuslevyltä, pääset Recovery Consoleen, jossa poistamisen pitäisi onnistua NTFS-levyilläkin. RC:n käytöstä löytyy ohjeita Microsoftin tietokannasta muistaakseni ihan suomeksikin.
Ite oon käyttänyt aina tämmöses tilantees Unlocker... oon ite saanu sill ainakin aina poistettua kaikki filut... Toss on linkki: http://www.majorgeeks.com/Unlocker_d4660.html
ei auta unlockeri eikä vikasietotilakaan... taidan joutua tyytymään kohtalooni ja unohtamaan koko asian. alustustakaan ei kehtaa käyttää koska levylla on yli 100gt kaiken maailman tarpeellisia tiedostoja.
Itse olen poistanut joitakin viallisia tiedostoja seuraavalla tavalla. Siirtänyt kyseisetä kansiosta kaiken muun johonkin toiseen(uuteen) kansioon ja sitten poistanut koko kansion jossa viallinen tiedosto vielä sijaitsee. Toivottavasti tämä auttaa.
Ite oon yleensä käyttäny tota xp:n komentoriviä (käynnistä/ohjelmat/apuohjelmat/komentorivi) hyvällä menestyksellä, jos en oo saanu jotain tiedostoo poistettua. ntfs käytössä.
Itse olen kyseisiä tiedostoja poistanut onnistuneesti ohjelmalla "Delete FXP Files". Loistava ohjelma, jolla saa kaapattua tiedostojen oikeudet, poistettua suurimman osan tuollaisistakin tiedostoista lennossa, taikka jos se ei toimi, rebootin yhteydessä.