Mitä ohjelmia on, joilla pystyisin palauttamaan vahingossa poistamani tiedostot? Tarvitsemani tiedostot olivat .doc ja .jpg tiedostoja jotka siirsin roskakoriin ja tyhjensin roskakorin vahingossa. Mutta olen kuullut, että on olemassa ohjelmia, joilla pystyy palauttamaan poistetut tiedostot. Mitähän tallaisia ohjelmia olisi?
Kokeile tolla: http://www.snapfiles.com/get/restoration.html Sillä ite oon onnistunut palauttaan juuri tuollaisia pienempiä tiedostoja.
Tuosta jusunakin ehdottamasta softasta en osaa sanoa mitään, mutta ainakin PC Inspector File Recovery on pärjännyt hyvin verrattuna maksullisiin.
Tolla PC Inspector File Recovery pitäisi onnistua, paitsi jos tiedostot olivat samalla asemalla missä windows tai mihin asensit tuon ohjelman
En oo kyl ihan varma mut järjestelmän palautuksella. Palautat järjestelmän siihen aikaan milloin et ollut poistanut niitä tiedostoja. Käynnistä/kaikkiohjelma/apuohjelmat/järjestelmätyökalut/järjestelmänpalautus/
Järjestelmän palautuksella ei saa palautettua normaaleja tiedostoja joita itse tuhoaa. Se on tarkoitettu lähinnä ajurien ja tiettyjen ohjelmien muutoksia tarkkailemaan ja palauttamaan.