Kuinka katsoa BitLordilla ladattu leffa?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Joukkeli 06.01.2006.

1. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jees jees, kuinkas tuon leffan nyt voisi katsoa kun sitä päivätolkulla ladattiinkin? Tuolla kansiossa minne elokuvan latasin, on nyt monta monta tiedostoa ja mitä niille pitäisi tehdä että leffan saisi katsottua? Oon aika amatööri näitten torrentti-hommeleiden kanssa vielä :p

2.  
  3. Marku2

Marku2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Katot sen ohjelmalla joka tukee sitä tiedostoa esim. Media Player, Winamp, BSPlayer, DivX Player, Zoom Player, Real Palyer ja VLC Player tos on noit mil voit toistaa. Valitset vaikka noista jonkun ja hommaat sen koneel, mut jos sul on joku Player ni sit ei tarvii hommata mitää.

4. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Luultavasti tämä oli rar-tiedostoina, sun pitää purkaa ne rarit johonkin katsottavaan muotoon yleensä .avi tai .mpeg. Klikkaat yhtä raria, jolloin se aloittaa prosessin. Ensin tarviin jonkun softan kuten winrar.

5. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On mulla toi WinRar jo, mutta miten sillä voi purkaa rarit johonkin TIETTYYN MUOTOON, eikö se pura ne aina siinä muodossa missä ne on pakattukkin?

6. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Se riippuu minä se on pakattu, eli ku purat ne tiedostot niistä tulee .avi -tiedosto jonka voit katsoa vaikka bsplayerilla.

7. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok, asia selvä, onnistuhan tuokin nyt. Kiitoksia avusta jälleen.

Jaa tämä sivu