Kuinka helposti s-videokaapeli voi mennä rikki?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi dildoDon 26.09.2004.

1. dildoDon

dildoDon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Minulla on ollut televisio kytkettynä s-videokaapelilla suoraan etupaneelissa olevan liitännän kautta ja viritys on toiminut mainiosti. Nyt yhtäkkiä kuva ei enää siirry televisioon. Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei vaan onnistu. Onko mahdollista, että kaapeli tai jomman kumman pään liitin on mennyt rikki? Viimeksi kuva näkyi mustavalkoisena aluksi ja otin kaapelin irti television päästä laitteiden ollessa päällä, jonka jälkeen ei enää näkynyt ollenkaan kuvaa. Kokeilin vielä laittaa signaalin tulemaan scartin kautta, mutta ei sekään toimi. Kun työplydän laajentaa televisioon, niin hiirtää saa liikutettua "piiloon", mutta televisiossa kuvaa ei näy. Clone modea ei saa ollenkaan päälle. Mikä neuvoksi? Uusi kaapeli?

2.  
  3. Paavali

Paavali Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on ihan sama juttu. Mulla on kyllä komposiitillä etupanelissa kiinni.Otin johdon pois kun piti katsoa dvd:tä (dvd ja tietsikka ei voi olla samaan aikaan kytkettynä) ja seuraavana päivänä laitoin takasin niin kuva ja värit oli ihan päin sitä. Mitään muutoksia asetuksiin en tehnyt. Joku kertoi että tv-out olis mennyt hajalle, ehkä pitää takuuseen viedä. Vastaus tähän olis kyllä ihan mukava.

Jaa tämä sivu