Olen asentamassa uudestaan Windowsia sekä Formatoin kovalevyn, miten tämä käytännössä tapahtuu sen jälkeen kun olen siirtänyt levyille kaiken tarvittavan? Nuista "pikkuohjelmista" kun poltan CD:lle varmuuskopion niin kuinka teen sen, tarviiko muuta kuin polttaa se (esim. "Setup.exe")? WinXP...
riippuu siitä onko mainitsemissasi "pikkuohjelmissa" asennuspaketin mukana muuta kuin setup.exe, joka silloin yleensä vaatii ne muutkin tiedostot mukaan. mitä pienempi ohjelma, sitä todennäköisemmin asennustiedostoja on vain yksi.
Miten nuo musiikkitiedostot... voiko ne polttaa Datalevynä? ettei tarvi polttaa esim mp3 tai wma tiedostoina?
Olen Alustanut nyt E:n ja D aseman! mitä tapahtuu jos alustan C aseman missä on Windows... ja sitten asennan XP:n uudestaan... onnistuuko?
Helpoiten menee tuon C: aseman kanssa niin, että formatoit sen XP:n asennus cd:llä. Koska (jos) nykyinen XP on sillä osioslla, et pysty sitä muutenkaan formatoimaan ilman esim. w98 buutti disua. Nyt vaan lähet asenteleen XP:tä ja se kyllä tarjoaa osion formatointia sitten.