Onkelmana ois semmonen et ainakun yritän avata d-asemaa nii kone valittaa et: "levyke d on alustamaton, halutko alustaa sen nyt?" Mitä teen?
Onko levy toiminut aikasemmin? Mikä käyttis ja tiedostojärjestelmä? Oletko kokeillut käynnistää konetta uudelleen?
Jos et ole d asemaa alustanut ikinä niin tottakai se pitää alustaa ennen kun sitä voi käyttää mitenkään.
Mulla pamahti kans yks osio tollaseks. Pitää jollain recovery työkalul koittaa saada tietoi talteen :|
On se toiminu ennen, viimeks ehkä viikko sitten ja se on alustettuviimeks ehkä vuos sitten. Käyttiksenä toimii Windows xp pro.. Olen käynnistänyt koneeni uudestaan useamman kerran. Entä jos tekisin järjestelmän palautuksen? oisko mitään hyötyä?
tuskin se järjestelmän palautus auttaa kun vika ei vaikuttaisi olevan windowsissa? eti joku softa millä voisi koettaa korjata ongelma. siinä on tietysti vaarana että menee koko kiintolevy(jos kyse on osiosta) kokonaan formatoitavaks...
Mikä tahansahan voi mennä itsekseen sököksi.. varsinkin tietokoneissa ja windowssissa.. Easy recover palauttaa kovon tiedot vaikka se olisi formatoitu jos se vain fyysisesti on kunnossa..
Partition Magic ohjelmalla voi kokeilla korjata viottunutta tiedostojärjestelmää, valitettavasti ohjelma ei ole ilmainen.
Siis palauttaako toi Partition Magic ne hävinneet tiedostot vai korjaa sen aseman? Kiva ku kaikki dc++:an jaot olit tuolla d-asemlla. Pitää joskus kyllä formatoida koko paska nii vois tämäkin kone joskus toimia
No niin kokeilin tota partition magicia ja se väitti et d asema on täynnä(75gigaa)Vaikka viimeks ku se toimi niin siin oli n. 35 gigaa vapaata eli joku on haxannu mun koneen ja tehny siihen kokoajan kasvavan tiedoston(aika epätodennäköistä,vai?) tai sit toi partition magic kusettaa. Sit ku yritin tehä sitä virheen tarkistusta nii se vaan sano jotai: crc-virhe tai jotain...
Kannattaa testii viel joitain softii ennenku pistää sileeks...Vois myös plugata kii toiseen koneeseen ja kattoo näkyykös siel sit mitään... Winkun kaa on tietysty se viimenen vaihtoehto eli asenna uusiks koko paska D ja kaikki sileeks..
nii miekii haluaisin tietoo mite tollein voi käyä??? haluaisin pientä selvyyyttä siihe ku mulla hävis noin 60 gigaa kamaa kaikki digi kuvat ja musat sunn muut ohjelmat ja biisit ja iha tosta noin vaa huomasin että kovalevy mikä on jaettua kahtia niin siitä toine puoli on hävinny kokonaan ja ku sitä yritti avata ni se sano että se on alustamatta että alustetaaks se olisko ongelmaan ratkasua ja se toinen osa siitä samasta kovasta toimii ihan hyvi vieläkii ??? oks semmosia ohjelmia mitkä voi kaivaa ne tiedot takas sinne kovalle? olisko kellää hyviä ideoita vai heitänkö koko pakska tosta ikkunasta ulos *ituttaa nimittäin jonkin verran eikä iha vaa vähä sinne meni 3 vuuen uurastukset prkl!!!!!!1
oks kukaa saanu niitä tietoja takas noilla ohjelmilla oks kellää kokemusta niistä ohjelmista oon aika paiseesa ????? pliis auttakaa joku mua????