Olisi tällä viikolla tarkoitus ostaa isompi kovalevy ja kysymys olis: kannattaako tästä nykyisestä kovosta poistaa windows yms. ohjelmat,koska tästä nykyisestä tulee 2 kovalevy
So not. Minusta sinun ei kannata ruveta vaihtelemaan noiden kiintolevyjen paikkaa ellei siihen ole mitään pakottavaa tarvetta. Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmälllä. Kyllä se isompikin levy toimii kakkoslevynä ihan yhtä hyvin kuin se vanha ja pienempikin.
juuh..en välttämättä suosittelis kyseistä kovoa! ko. kovossa on erittäin kova lukuääni! Itselläni samanlainen 8MB välimuistilla, kesti muutaman kuukauden kunnes hajosi ja meni vaihtoon..nyt uusi samanlainen ollut pari viikkoa ja päästää samanlaisia ihme sivuääniä valtavan rutinan lisäksi kuin vähän aikaa sitten hajonnut samanlainen, joten luultavasti menossa taas vaihteeksi rikki..huoh minun kokemuksien perusteella kannataisi harkita jonkun muun merkkistä kovoja, esim Samsungia..itse en enää ikinä Maxtoria osta! mutta itsehhän valinnat teet
Itse jättäisin alkuperäisen kovon windowsin käyttöön ja lisäisin uuden kovon ohjlelmien sekä muun datan käyttöön. Näin pääsee huomattavasti helpommalla, kun ei tarvitse asentaa koko konetta uusiksi.
No itse en ole tota asennusta tekemässä samalla menee vaihtoon kotelo ja tulee lisää muistia, no jos nyt sit unohdan ton maxtorin kovon Samsung 120 Gb SP80 ATA/133 7200 rpm mitens olis sit tollanen Kotelon vaihdon tarkoitus olisi saada mahdollisimman hiljainen kotelo
Niin tuosta vielä et jos laitan ton tän hetkisen 2 kovoksi, niin miten ton windowsin poisto siitä onnistuu
Formatoimalla levy. Mikäli asennat Wintoosan uudestaan niin aikaisemmin asennettujen softien rekisteritiedot häviävät kuitenkin. Vaikkakin niitä pääsee käsinkin asettelemaan, niin aika paljon työtä se teettää. Helpommalla pääsee jos asentaa softatkin uudestaan ja tuleepahan siivottua roskat pois kovon nurkista.