Voiko joku neuvoa miten saan kovalevyni alustettua? Minulla meni Win.XP niin jumiin etten saa sitä enää käynnistettyä. Mulla ei ole XP:n käyn.levyä.Eikä se edes suostu käynnistymään valikosta "käynnistä viimeksi toimineesta kokoonpanosta".
löytyykö vanhaa 98 tai 95 käynnistyslevyä ? ota sieltä fdisk ja poista tää nykyinen osio kovolta,sitten xp asennus uudestaan.
Jos tarvitset käynnistyslevykkeitä (6 kpl), ne löytyvät myös osoitteesta: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;310994 Windowsin korjausasennuksen pitäisi auttaa, ja osionkin voi tyhjentää asennusohjelman alussa jos sen näkee tarpeelliseksi. Muistaakseni 95/98/ME:n käynnistyslevykkeellä oleva fdisk ei välttämättä näytä ntfs-osioita, joten jos tarvitset tyhjentää osioita etkä pääse ollenkaan XP:n asennukseen, saatat tarvita linuxin fdiskiä tai jotain muuta partitiointiohjelmaa joka näyttää myös ntfs-osiot.
kyllä ne ainakin mulla toimi ja tunnisti sen osion ja poisti sen sieltä sillä taistelin saman ongelman kanssa kolme päivää sitten.