Eli mun pitäis formatoida mun koko kovalevy. Se on jaettu kahteen osaan c ja d asemaan. luulin että windowssin kun asentaa uudestaan niin se kysyis jotain että formatoidaanko muut alta pois mut ei kysynytkään ja nyt mulla on molemmilla asemilla xp ja en voi format napilla formatoida kumpaakaan puolta. mitenköhän saisin levyn täysin tyhjäksi?? kiitos jo valmiiksi.
Koitappa semmosella ohjelmalla kun partition magic. Yks vaihtoehto on kans että teet boottilevyn ja sen avulla formatoit sen aseman minkä haluat.
Siis öh? haluat tyhjentää sekä c:n että (luultavsti kirjain) d:n? ekaksi tavllinen 9x buuttikorppu sisään, sieltä fdisk, deletoit kummatkin nondos partitionit (olettaen että on ntfs käytössä), teet osiot ja sitten kelpaa format komennot. taih, jos haluat vaan poistaa toisen xp:n, poistat sen kaikki kansiot, jonka jälkeen muokkaat käynnistystiedostosta tiedot siitä pois. Mikäli käytössä on fattisysteemi, en ymmärrä miksei anna formatoida :/
Ota se XP:n levy ja boottaa kone sillä. Asennuksessa valitset uuden asennuksen ja kun se kysyy osioinnista jne.. niin jos ei anna alustaa niitä osioita, niin poista ne. Voin vannoa ja vakuuttaa että kaikki tämä mitä tarvitset onnistuu ihan sillä XP:n asennuslevyllä.