1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kovalevy ongelmia!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi PIRE 30.06.2004.

  1. PIRE

    PIRE Member

    Liittynyt:
    01.09.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voiko joku auttaa?

    Mitä vois tehdä,kun mulla kovalevyn tila vähentyy joka päivä muutama mt pois?

    Ja vaikka olen tarkistanut mun NORTON-Antivirus 2003 ohjelmalla virukset monta kertaa ja se sanoo vain,että tietokoneessa ei ole viruksia?



     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    windows:issa on varmaan system restore päällä.
    ei aihetta hätäillä.
     
  4. PIRE

    PIRE Member

    Liittynyt:
    01.09.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Missä päin se system restore on tietokoneessa ja pystyykö se laittaa poista päältä?

    Jos pystyy niin miten??
     
    Viimeksi muokattu: 03.07.2004
  5. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    System restore:
    control panel -> system -> system restore-välilehti ja ruksi kohtaan "turn off.."

    Ja kun Nortonia käytät, niin tarkista ettei se roskakorin suojaustoiminto ole päällä:
    Eli avaa tuplaklikkaamalla se Norton Antivirus-ohjelma (ikonista työpöydällä tai työkalupalkin oikees reunas olevasta kuvasta)

    nyt kun ohjelma on auki: eikös siellä yläreunassa lue "Liveupdate" ja vieressä "Options (asetukset)"? klikkaa sitä "Options" ja valitse "other (muut)-kohdasta "advanced tools (työkalut)" -> klikkaa "modify (muuta)" ja Recycle bin (roskakori)-välilehti -> rasti kohtaan "standard recycle bin (tavallinen roskakori)" ja alapuolelta voit nimetä sen itse vaikka ihan Roskakori tai mitä tykkäät -> Ok.
    Ennenkuin teet tuon, niin klikkaa sitä "empty protected files"-nappia.
     

Jaa tämä sivu