Ostin noin vuos sitten 80gigasen kovalevyn ja nyt siinä oon ollu jo kolmekertaa ongelmana et johonkin kansioon ei pääse vaan ilmoittaa et levy on alustamaton haluatko alustaa sen nyt? Eli kaikki tiedostot mitkä ovat kyseisen kansion alla eivät tietenkään toimi, kun en kerta kansioon pääse sisälle. Olisiko mitään hyvää ohjelmaa millä voisi pintatarkastuksen suorittaa tai jotain vastaavaa millä saisin levyn rikkinäiset kohdat ohitettua ettei niihin kirjoitetteisi mitään?
Oleko kokeillu tehä tuolla wintoosan omalla virheentarkastuksella pintatarkistusta? (Omatietokone --> Asema --> Ominaisuudet --> Työkalut --> Virheentarkistus)
No onkos sille kiintolevylle tehty alustus ennen käyttöönottoa? Sillä josset sattunut tietämään kovalevythän pitää formatoida kun ne asennetaan ekaa kertaa koneeseen jotta toimisi moitteetta...
Kyllä se puolvuotta toimis ihan moitteettomasti, eli on se kyllä formatoitu alussa. Mut kiitti DimaWee oon ettiny tota jo jonkun aikaa xp:stä kun ei ollu enään tuolla ohjauspaneelissa niin en sitä löytäny vaikka ohjeitakin oon selaillu. Koitan tota jos siitä ois jotain apua.