Kovalevy kaatopaikalle?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Nukkumatt 17.11.2003.

1. Nukkumatt

Nukkumatt Guest

Ostin noin vuos sitten 80gigasen kovalevyn ja nyt siinä oon ollu jo kolmekertaa ongelmana et johonkin kansioon ei pääse vaan ilmoittaa et levy on alustamaton haluatko alustaa sen nyt? Eli kaikki tiedostot mitkä ovat kyseisen kansion alla eivät tietenkään toimi, kun en kerta kansioon pääse sisälle.

Olisiko mitään hyvää ohjelmaa millä voisi pintatarkastuksen suorittaa tai jotain vastaavaa millä saisin levyn rikkinäiset kohdat ohitettua ettei niihin kirjoitetteisi mitään?

2.  
  3. DimaWee

DimaWee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oleko kokeillu tehä tuolla wintoosan omalla virheentarkastuksella pintatarkistusta? (Omatietokone --> Asema --> Ominaisuudet --> Työkalut --> Virheentarkistus)

4. jylppy85

jylppy85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No onkos sille kiintolevylle tehty alustus ennen käyttöönottoa? Sillä josset sattunut tietämään kovalevythän pitää formatoida kun ne asennetaan ekaa kertaa koneeseen jotta toimisi moitteetta...

5. Nukkumatt

Nukkumatt Guest

Kyllä se puolvuotta toimis ihan moitteettomasti, eli on se kyllä formatoitu alussa.

Mut kiitti DimaWee oon ettiny tota jo jonkun aikaa xp:stä kun ei ollu enään tuolla ohjauspaneelissa niin en sitä löytäny vaikka ohjeitakin oon selaillu. Koitan tota jos siitä ois jotain apua.

6. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jos virheen tarkastuksessa löytyy fyysisiä vikoja eli badsectoreita, vie kovo takuuseen..

Jaa tämä sivu