Kyse on Star Wars: Knights Of The Old Republic 2: Sith Lords - pelistä. Kun ollaan meny Dxunilta saadut tehtävät Onderonilla (tappettu Master Kavar ja kyseisen paikan kuningatar) ja palattu takaisin Dxuniin Ebon Hawkille!!! Mitä sen jälkeen pitää tehdä??? Tehtävissä on jotain Jedi Mestareista jotka pitää löytää (Dantoiinelta eikä Nar Shaddaasta ole mitään löytynyt mutta muista paikoista on löytynyt! (esim. Onderon). Joten voisoko joku neuvoa mistä nämä loput Mestarit löytyvät tai mitä muuta pitää tehdä???
Jos tän luet ja kyseisestä kohdasta oot eteenpäen päässy niin vastaa ihmees mua ahdistaa ku ei pääse eteen päin pelis
Mikä siinä googlen käyttämisessä voi olla noin vaikeeta??? Tossa läpipeluuohje: http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/star_wars_kotor_ii_a.txt
Joo kyl oon kattonu sen 10 kertaa läpipeluu ohjeetkin läpi..... mut silti en tajua missä se jedi counsil on sielä dantoiinella????????
Jedi council on hajonnut, ts. kaikki johtokunnan jäsenet on levinneet ympäri galaksia. Kun olet riittävästi saanut selville eri Jedi Masterien kohtaloista, aukeaa Dantooinella olevan Jedi Enclaven "toinen ulko-ovi". Näin siis ainakin hyviksenä pelatessa. Vai onko ongelma se, ettet löydä koko rakennusta...? Nar Shaddaata koskee samat säännöt kuin muitakin paikkoja eli käy kaikkialla, puhu kaikille, tee kaikkea mitä on mahdollista. Luultavasti et ole käynyt tekemässä jotain pikkujuttua jonka takia homma on kesken. Kannattaa myös katsoa journalista mitä aloitettuja tehtäviä on suorittamatta.
Mitä siellä pitäis tehdä ja pitäääkö muualla tehdä jotain???? entä missä ne kadonneet Jedi Masterit on ku oon löytänyt vaan sen Kavarin Onderonilta ja sen kuolleen sieltä Templestä????
Muistaakseni se meni mulla ainakin jotenkin näin pimeän puolen jedillä. 1. Mene semmoiselle alueelle jossa on paljon köyhiä ja ne asuvat joissain metalli kopeissa. Puhu kaikille. 2. Etsi sen kyseisen paikan johtaja ( nimeä en muista, mutta se oli jokin lonkero leukainen tyyppi ) 3. Palaa takaisin "köyhälle" alueelle ja etsi reitti joka vie semmoiselle alueelle jossa jokin ukko sanoo että pääsy kielletty. Tapa kaikki sillä alueella jotka käyvät päälle (siis jos pelaat pimeällä puolella). Älä tapa siis köyhiä. 4. Tutki kaikkien ruumiit. Tuossa oli varmaan jotaki apua, ellet ole jo tehnyt noita. edit. Kaikki tuo olisi varmasti ollut läpipeluu ohjeessa.