Eli mulla on ongelma...ja se on tämä kotiverkon saanti toimivaksi. Jos joku vois ihan kädestä pitäen kertoa mitä? miten? missä? ja millä tavalla? Löytyy: - Ulkoinen adsl-modeemi avaks roadrunner 44 - 2 konetta, kummassakin winXP pro - Kummatkin koneet kytketty suoralla piuhalla boksiin ja netti toimii, mutta kotiverkko ei Mä oon jo vähän aikaa tuskaillu tän kans ja tulokset on ollu aika huonoja. Mieluiten tän boksin ittekin omistavilta suoria neuvoja.
Juu mulla sama boksi... Mitä muuta olet tehny ton kytkemisen lisäksi sinne koneelle? Oletko ottanu win XP:n oman palomuurin pois päältä? Käyttäny XP:n omaa lähiverkon määritystä? Nimenny koneitten käyttäjäryhmän samaksi? Boksiin ei ittessään tartte tehä mitään muutoksia (ainakaan ittellä)... Kannattaa kyllä vaihtaa boksin salasana... Se toimii niin että verkkoyhteyksissä määrität verkon ip osoitteeksi 10.0.0.1 aliverkko 255.255.255.0 ja yhdyskäytävä 10.0.0.1 minkä jälkeen käynnistät koneen uudestaan avaat internet explorerin ja kirjoitat osoitteeksi http://10.0.0.2 oletussalasana on password ja käyttäjänimi admin... Nämä tiedot löytyy kyllä valmistajan sivuilta mutta helvetin monen mutkan takaa...