Olen päättänyt hankkia joko Sonyn DAV-DZ830 tai Pioneerin DCS-370 kotiteatterisarjan, nyt tiedustelisin asioista jotain ymmärtäviltä kumpikohan mahtaa olla parempi elokuvien katsomiseen/ps3 pelailuun? Televisiona 42"plasma 1080i. http://www.pioneer.fi/fi/products/42/100/42/DCS-370/index.html http://www.sony.fi/view/ShowProduct...in&category=HCS+Surround+Kit+&+DVD+Player#tab
Itse ostin vastaavan pioneeri kotiteatteri järjestelmän, ja voin hyvin mielin kertoa että minua se on palvellut vallan mainiosti.. hdmi kautta kytkettävä dvd soitin tukee hyvin 720 scaalainta ja äänimailma on kerrassa kiitettä.. kiitos edessä sekä takana sijaitsevien pystykaijuttimien "diskantit ja basso kaijuttimet erikseen.." vastaava malli sai hyvät arvostelut tekniikan maailman lehdestä joten.. henkilökohtaiset kokemuset ovat ainakin olleet hyviä pioneerin suhteen.. Vielä sopivasti 42" full hd televisio 2 m katseluetäisyydeltä ei dvd laaduntoistollekkaan voi kuin ihmetellä että kyllä ne ruottailaiset vaan osaa
Itsekkin tuosta Pioneeristä kiinnostunut, kertokaas toimiiko tuossa USB liittimessä ulkoinen kovalevy? ja tukeeko mitä txt formaatteja? onko homemade firmiksiä miten tarjolla?
Itselläni Divx leffat subeibeineen toimivat muistitikulta.. ulkoisesta kovalevystä en tiedä.. Pioneer Hdmi out ----> Vahvistimeen Kaijuttimet ---------> Vahvistimeen Ps3 -----------------> Vahvistimeen ------> Televisioon Digiboxi ------------> Vahvistimeen Tietokone -----------> Vahvistimeen Televisiona toimii mirai 42" full hd televisio joka 1240e hintaluokassaan on kuvanlaadullisesti loistava vehje.. tukee vga:nn kautta 1024 x 768 ja hdmi:nn 1900.. resoa.. Logitech harmony kaukosäädin on oiva peli näiden kanssa operoidessa.. ei tarvitse kun painaa "katso televisiota" "katso dvd elokuva" "tietokone" niin ohjain käynnistää automaattisesti tarvittavat järjestelmät.. helppoa..
Ostinpa tollasen Pioneerin DCS-370.. Televisiota joutuu vissiin kyylään Stereo äänillä ku ei näytä olevan mitään S/PDIF kytkentöjäkään tässä Pioneerissa PRKL... Handan kyllä tukis parempiaki ku nuita RCA L/R ääntä ulos ). Ja sitten tuota.. Miten subtitlesit saa näkymään leffoihi ku pistää pyörimään ne CD/R:ltä tai USB:lta? Muuten ihan jees kokemukset!
Subit saa näkymään (jos soitin tukee) laittamalla ne samaan kansioon ja nimeämällä leffan ja subit saman nimisiksi (esim. Gonan.avi ja Gonan.sub). Joissain soittimissa kuten minun Sonyssä joutuu painamaan vielä subtitle nappia että tekstit lähtee pyörimään. Tosin sekin poistui ku päivitin firmiksen.
Khylläh.. Eihän tää vitun romu tukenu USB:ilta videotiedostoja vaan jotain mp3:sia saa sillä veivata 110% vaan (tulipa tilattua turhaa 4GB tikku).. CD-Ärrälle piti polttaa lefa ja kyllä se subi toimi ku laitto sammoihi nimmii niinku "....avi" Vittuku suivii saatana.. pittää alakaa hommailee polttavaa DVD:tä