Kotiteatteria ostamassa !

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Vesihiiri 18.06.2011.

1. Vesihiiri

Vesihiiri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Budjetti on 300-400e, ja etsin kotiteatteria minun viihdepakettiini johon kuuluu LG 37tuuman FullHD televisio ja ps3. (liitetty tietysti HDMI-piuhalla) Eli tähän kotiteatteri ja olisi parhain että siihen kuuluisi vaan etu-keski-basso tsydeemit, koska turhaa maksaa taka kajareista kun huoneeseeni ei voi semmosia laittaa. Itse olen katsellut tämmösiä : LG 5.1 kotiteatteri HB806PH ja LG 5.1 kotiteatteri HT806TH
    . Huomasin tosin että toisessa on Blu-Ray soitin joka on sinäänsä turha koska katselen leffat pleikkarilta eli turhaa maksaisin rahaa? Ylipäätänsä mielestäni halvempi paketti on järkevämpi? BTW pitää olla (musta.

2.  
  3. vps358

vps358 Active member

Kiitokset:
    238
    Pisteet:
    93
    Tolla rahalla ei vielä mitään ihmeitä ostella, saat vain sellaisia "markettikaikkipaskatsamassapaketissa" -vehkeitä, joissa kaiuttimien toistokäyrän virheitä on "korjattu" vahvistimessa siten, että jos kajarit vaihtaa kunnollisiin, ne kuullostaa vielä paskemmalta...

Noo, kyllä kai tulla rahalla on mahdollista "helmiäkin" löytää, katsele käytettyjä.
    AV-vahvistimeen panostaminen kannattaa, se lisää joustavuutta systeemin rakenteluun ihan eri tavalla...

T: Vesku

BTW: tuo sana "kotiteatteri" on vissiin nykyään enempi synonyymi sellaiselle vehkeelle, jossa on joku levynpyöritin sisäänrakennettuna....

4. Mkah36

Mkah36 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mielestäni kannattaisi panostaa viritinvahvistimeen (siitä ~200€-300€) ja heität siihen kiinni kaapin pohjalta kajareita (yleensä jotain vanhoja microhifi sarjoja löytyy) ja aina kun tulee vähän ylimääräistä niin päivittää parempiin.

Leffa käyttöön hyvän aktiivisen subin saa reilulla 200€:llä

Tolla hinnalla ei kovin kummoista hifisarjaa saa tähän hätään.

5. pentsu

pentsu Active member

Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68

Samaa mieltä! Ja on usein myös synonyymi paskalle...

Jaa tämä sivu