moi olen hankkimassa samsung kotiteatteri järjestelmää htz320rxee mallia pystyykö tuon kotiteatteri järjestelmän yhdistämään kuvaputki televisioon ja pystyykö plekkarin 2 yhdistämään tuohon kotiteatteri järjestelmään niin että ääni kuuluu kotiteatteri kaiuttimista vastaa pian kiitos
moi olen hankkimassa kotiteatteri järjestelmää kannattasko ostaa sony kotiteatteri järjestelmä davdz280 malli vai htz320rxee malli kumpi vois olla parempi vai onko noilla mitään eroa onko osaatko sanoa olen hankkimassa semmosta kotiteatteri järjestelmää mikä olis tehokas äänen laadultaan ja mikä vois yhistää kuvaputki televisioon vastaa pian
HT-Z320:nen teknisten tietojen perusteella siinä on komposiittivideolähtö sekä erillisellä liittimellä, että SCARTin kautta, joten se pitäisi saada kiinni mihin tahansa televisioon (komposiitin kautta kuvanlaatu on tosin oma lukunsa). Lisäksi siinä on optisen (digitaalisen) ääniliitännän lisäksi kaksi analogista äänen tuloliitäntää, yksi edessä ja toinen takana, joten käytännössä laitteeseen saa kiinni melkein minkä tahansa ulkoisen äänilähteen. Pleikkarissahan on käsittääkseni optinen äänilähtö. Manuaalinhan voi ladata täältä. Aika mielenkiintoinen määritelmä, "tehokas laatu" Eipä noista purkkikaiuttimista huippuääntä eikä huippuvolyymeja yleensä kannata odottaa. N. sata wattia laitteesta voisi jatkuvaa äänitehoa lähtevän, mikä riittänee ainakin kerrostaloon ihan hyvin (Tosin laitteen tehonkulutukseksi luvataan vain 75 W. Ehkä se on sitten "idle-tilassa"?). Ns. paremmissa myymälöissä laitetta voi varmaankin käydä koekuuntelemessa ennen ostopäätöstä. Tuulettimen melutaso kannattaa varmistaa, jos laitetta aikoo käyttää myös hiljaisina yön tunteina.