kotiteatteri

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi pasihy 29.08.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. pasihy

pasihy Guest

moi

olen hankkimassa kotiteatteri yhdistelmää maksaa saa enintään 400 € jonka saisi yhdistetyä kuvaputki televisioon maksimi teho enintään 1000 wattia blu-ray soitin ,pylväs kaiuttimet mistä saisi halvimmalla

2.  
  3. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. pasihy

pasihy Guest

moi

olen hankkimassa kotiteatteri järjestelmää kannattaisiko ostaa samsung, ht-t2325 dvd-kotiteatteri pystyykö ton yhdistämään kuvaputki televisioon niin että ääni kuuluu kotiteatteri kaiuttimien kautta pystyykö tuohon yhdistämään blu-ray soittimen onko tuossa aktiivinen subwoofer tiedätkö onko tuossa kotiteatteri järjestelmässä hyvä äänen laatu

vastaa pian

5. Hyse

Hyse Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkoitatko kuitenkin HT-TZ325 -mallia?

Mikäli näin on, niin scart-lähtö ja optinen tulo löytyvät, joten molempiin kysymyksiisi vastaus on kyllä.

6. J-lalli

J-lalli Active member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    68
    käyttää pilkkuja ja pisteitä, mitä häh!

7. pasihy

pasihy Guest

moi

tarkoitan mallia HT-TZ2325 mallia pystyykö tuohon malliin liittämään blu-ray soittimen erikseen ostettuna, onko tuossa aktiivinen subwoofer, onko hyvä äänen laatu

8. Hyse

Hyse Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jospa yrittäisit itse selvittää asian Samsungin sivujen kautta, mikäli löydät kyseisen mallin sieltä.

9. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sellainen kommentti tähän, että jos sinulla on putkitelkkari niin ei kannata hankkia blu-raytä. Myöskään tuollaiset jokusen satasen valmissarjat eivät tuo mitään blu-ray:n etuja esille. Speksien perusteella et esim. saa tuosta sarjasta mitään blu-ray:n omainaisuuksia ulos.

Viimeksi muokattu: 08.09.2009
  10. pasihy

pasihy Guest

moi

tiedätkö onko tuossa samsung ht-t2325 mallissa hyvä äänen laatu esimerkiksi kun katsoo telkkaria ja kuuluuko ääni selkästi kaiuttimien kautta onko tuossa mallissa scart lähtöä tai optista lähtöä minun kuvaputki televisiossa on scar lähtö ja television sivussa on punanen valkonen ja keltasen värinen liitäntä minun kuvaputki televisiossa ei ole optista liitäntää

11. pasihy

pasihy Guest

moi

pystyykö sony kotiteatteri järjestelmä dav-dz280 mallin yhistämään kuvaputki televisioon niin että ääni kuuluu kotiteatteri kaiuttimista onko tässä mallissa ääni kirkas ja selkeä

vastaa pian moi

12. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Puhutko nyt Samsung HT-TZ325 ? Pitäisi myös saada tietää tuo tv:si merkki ja malli ennenkuin kysymykseesi voi vastata.

Viimeksi muokattu: 15.09.2009
  13. pasihy

pasihy Guest

moi

tarkoitan sony dav-dz280 kotiteatteri järjestelmästä minun television merkki on samsung ja siinä on 2x scar paikkaa ja sivussa on 3x rca tuloliitimiä video, audio-L ja audio-R

vastaa pian moi

14. akkalis

akkalis Guest

Hyvät naurut sai kyllä tästäkin, rölleillään menemmään.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 23.09.2009
  15. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu