Yritin etsiä mutta en löytänyt mielestäni kyseiseen aiheeseen liittyvää keskustelua, neuvoja toki on moni pyytänyt molemmista aiheista mutta keskustelu omien kokemusten pohjalta tuntuu puuttuvan. Eli mitä ajatuksia, kokemuksia ja perusteluja löytyy molempien aihepiirien harrastajilta. Itse olen harrastanut kotiteatteria jo yli kymmenen vuotta ja olen huomannut semmoisen asian että kun jostain luulee tietävänsä jotain niin aina tulee eteen uusia ja taas uusia juttuja joista ei ole kuullutkaan. Olen yrittänyt koota oman laitteistoni niin että se palvelisi sekä elokuvien katselua ja musiikin kuuntelua. Kompromisseja on täytynyt tehdä sen toki myönnän mutta eiköhän niin ole käynyt suurimmalle osalle harrastajista. Toivonkin aktiivista keskustelua molempiin aihepiiereihin liittyen koska kumminkin se poikii uusia ideoita ja oivalluksia kaikille harrastajille.
Tuolla kun käyt lueskelemassa,niin saat vastauksia/mielipiteitä asiasta. http://www.dvdplaza.fi/forums/index.php Tossa oma settini musiikin kuunteluun ja leffa käyttöön,sanoisin että palvelee molemmissa loistavasti. Oma setti: AV: Onkyo TX-NR801E DVD: Sony DVP-NS590 Keskikaiutin: Wharfedale Pacific Evolution Cente Subwoofer: Wharfedale SW150 Lattiakaiuttimet: Wharfedale Emerald 97/pari
Tämmöiset mulla: Pioneer VSX-859 vahvistin 5 kpl AudioPro Stage 44 kaiuttimia Itse rakennettu aktiivisubi,jossa elementtinä Pioneer TS-W1201C 12", vahvarina Simexin BA-300 DVD: Panasonic DVD/VHS NV-VP21 Lisäksi: Teac Z-5000 kasettidekki Varmuuskopiointiin: Sony DVP NS300 Dvd JVC HR-J658EH Videot