Oon lukion ekalla ja teen sinne semmosta harjotus työtä. Kun rupesin väsäämään dynaamisia valikoita sivuilleni, ilmenikin ongelmia. esimerkki: http://81.197.13.187:8080/atk4/index.htm SM-Liiga joukkue napit tulee esiin, kun laitat hiiren sen "pelaajat" painikkeen päälle. Ja kun laitat hiiren sen "HIFK" painikkeen päälle, sieltä avautuu kolmas valikko(se punainen kolmio harmaassa neliössä).MUTTA MIKSI IHMEESSÄ SEN TÄYTYY SULKEA SE EDELLINEN VALIKKO?!!! Käykää ihmeessä toteamassa ongelma ja auttakaa jos vain mahdollista!
Ei mulla ainakaan toimi lähellekkään noin...testasin firefoxilla ja epiphanylla... Kannattaa myös muistaa, että jokaisella kuvalla on tekijän oikeudet...
"Ei mulla ainakaan toimi lähellekkään noin...testasin firefoxilla ja epiphanylla..." miten se sulla sitte toimii? "Kannattaa myös muistaa, että jokaisella kuvalla on tekijän oikeudet..." Niistä tekijän oikeuksista sen verran, että en oikeastaan ole edes pistämässä näitä sivuja yleisesti luettavaksi.
SM-liiga joukkue napit tulee esiin heti kun sivulle menee ja jos laitan hiiren hifk painikkeen päälle, niin ei aukea mitään valikkoa... Noi sivuthan on esimerkiksi nyt yleisesti luettavissa...
"SM-liiga joukkue napit tulee esiin heti kun sivulle menee ja jos laitan hiiren hifk painikkeen päälle, niin ei aukea mitään valikkoa... " Hassu juttu. mulla ne näkyy just niinku tossa alussa kerroin. "Noi sivuthan on esimerkiksi nyt yleisesti luettavissa..." Niinhän ne on, mutta ei siellä vielä ole muutakuin ne kolme kuvaa aloitussivulla, ei niistä kukaan piittaa. Ja kun on oma palvelin nää sivut voi ottaa pois näkyviltä just sillon kun huvittaa. Mää pidän näitä ny verkossa vaan tän keskustelun tähden.
en ole testannu muulla kuin explorerilla. JA NIIN KUIN ALUSSA JO KIRJOITIN, TAUSTAA EI OLE KOPIOITU TÄÄLTÄ. Tosin,olen kylläkin mallintanut sen erään yksityis henkilön kotisivuilta. Sitä en sitten tiedä mistä se sinne oli tullu.
en ole testannu muilla, koska en alunperin edes ajatellut sivujen päätyvän yleisesti luettavaksi, mutta tämän ongelman myötä oli se oli lähes välttämätöntä