Elokuva on R1 Toy Story, joka siis kopioituna hyytyy aina chapteria vaihdettaessa chapterin 1 ja 2 väliin. Elokuvaa normaalisti katsottaessa menee ongelmitta tuon välin ohi, mutta jämähtää sitten chaptereiden 26 ja 27 väliin, aina. Rippaamiseen on kokeiltu DVD Decrypteriä, DVDShrinkiä (2.3 ja 3.0b5) sekä DVD2Onea, kaikilla sama ongelma, olen yrittänyt sekä koko dvd:n kopiointia ja pelkän elokuvan kopiointia, ei onnistu, aina sama vika. Tosin DVD2Onella kopioituna jämähtää chaptereiden väliin playllakin, kelaamalla chapterinvaihdon yli toimii kyllä. Olen yrittänyt polttaa elokuvan Nerolla ja DVDCopyllä, ei auta. Elokuvan olen polttanut Infiniti DVD+RW:lle, mutta en usko median aihettavan ongelmaa, koska muut elokuvat kyllä toimivat tuolle medialle poltettuna. Ongelma siis ilmenee Pioneer DV-525 pöytäsoittimella, PowerDVD:llä leffa pyörii ongelmitta. Huomasin, että tuossa Toy Storyssä on kamerakulman vaihto tuossa chaptereiden välillä, johtuneeko hyytyminen siitä? Miten ongelmasta voisi päästä yli?