Moi. Mulla olis pikku pulma. Mä löysin eilen kaapin perukoilta aidon kasetti-Walkmanin, enkä oo tähän mennessä mitään muuta kuunnellukaan. Mutta "onkelma" on se, että kaikki mun parhaat biisit onkin CD-levyillä! Voisiko joku vähän valaista miten kopioidaan biisit levyltä kasetille ja toisinpäin?
CD:ltä kasetille käy helpoimmin stereoilla jossa on sekä cd-soitin ja kasetti soitin. Kasetilta CD:lle sinun täytyy siirtää kasetti ensin tietokoneelle. Eli kytket stereosi tietokoneen Line In liitäntään ja kopioi musiikin jollakin ohjelmalla (lyötyy varmaan netistä moniakin). Jos mahdolista tallenna heti MP3 muotoon. Sitten poltat MP3 tiedostot CD:lle!!!
Juu, kiitos. Vaikka mä tiiän tästä digiaudiosta jonkin verran niin muutama homma jäi epäselväks. Niinkuin että mitä etua siitä on jos tallentaa musan MP3-muotoon? Ja miten kalliita polttoasemat on, että jos sellaisen meinaa hankkia?
Sinulla on varmaan tietokoneessasi polttava CD-asema??? Ei maksa ainakaan paljoa jos ei ole.... Musiikin laadun kannalta MP3 muoto on huono vaihtoehto koska se on pakkattua. Itselle MP3 laatu on kyllä tarpeeksi hyvä enkä varmaan eroa huomaisi parempaan. Ajattelin vaan että voit kuunnella niitä sitten vaikka tietokoneellasi suoraan ilman muutoksia tai siirtää vaikka MP3 soitttimeen....