Kaveri kattoo aina mikä on kallein esim. rrosu/kotelo tuuletin tai muu koneen komponentti on aina paras ja minä olen eri mieltä ja kaveri väitti vaan Kaveri katto tänään mun kanssa amiksessa koneen komponentteja, niin kaveri katto vaan kalliimpia esim intel core 2 duo prossuja. esim tämän se kaveri sano hommaavansa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19103 Mitä mieltä te muut olette tuosta?
...Kaverillasia on paljon ylimääräistä rahaa tai *-* päässä. Onhan se niinkin että mitä tehokkaampi sitä enemmän hintaa. Mutta kannattaako muutaman sekunnin eroista maksaa 300€? en usko. Kannattaa seurata testituloksia ja hintoja. Verrata 2 prosessoria keskenään ja miettiä aina mitä sillä rahalla sitten saisi. Tuo E6700 on toki nanna prosessori ja ittellekkin kelpais. Mutta E6400->E6600 Riittää kyllä raskaaseen vääntöönkin. Jotenkin tuo E6700 on ylihinnoiteltu verrattuna sen tehoon.
Jaa, että kallein on paras. No, varmaan onkin, mutta ei ole, mikäli kriteerinä on hinta - laatusuhde. Kyllähän sitä mielellään pitäisi koneessaan tämän hetken parhaista osista koottua pakettia, mutta kun sitä saisi olla päivittämässä n puolen vuoden välein, ja lisäksi se hinta - laatu suhde.
Tuossa yllä jo mainittiinkin, kaikki on kuitenkin suhteellista. Esim. a/v laitteet Bang & Olufsen design maksaa, halvemmalla saa teknisesti parempia laitteita.