Siis olisin ostamassa uutta konetta hardwareversandista saksasta joten kysyn teiltä apua.Siis paljonko saksasta maksaa postit, jos sieltä tilaa näytön,koneen,näppäimet,kaiuttimet,kuulokkeet ja hiiren. Ja kuinka nopeasti osat ovat suomessa. Ja voiko rahriin luottaa eli hajottaakone osat rahdissa suomeen? Ja onko nzxt apollo sivuikkunalliseksi koteloksi hiljainen ja hyvä? kiitos vastanneille jo etu käteen
no bannakkaa si jos suututte kun ei saa kunnon vastausta ja sitten haluaa kysyä uudestaa että sais täydentävän vastauksen nii kaverit suuttu ja pyytää jotai saatana bannia
siis kyllä yleensä teenkin niin mutta kun noita ketjuj tulee niin paljon välillä että toi oma menee niin alas että siihen ei enää vastailla joten aattelin tehä uude ja sitten heti kaikki on kimpussa ku kiimaset oravat. mutta ei joku viittis vastata tohon mun kyssymyksee sitten saatte vaikka bannata
Kun vanhaan ketjuun laitetaan viesti, se nousee automaattisesti ensimmäisen sivun ylimmälle eli ensimmäiselle paikalle, nooo... oppia ikä kaikki Hardwareversand hoitaa toimitukset DHL kuriiriyhtiön kautta ja hinta Suomeen on tuosta puljusta 30. DHL hoitaa kyllä toimituksensa luottamuksellisesti, eikä rikkoontumista juuri tarvitse pelätä. Itse toimitus kestää parhaimmillaan pari päivää mutta useimmiten ainakin viikon. Pakettinsa etenemistä voi seurata DHL:n sivujen kautta pakettikohtaisella numerosarjalla. Jos et asu liian korvessa kuriiriyhtiön auto tuo paketin henkilökohtaisesti, mutta joskus se jätetään jatkamaan loput matkasta postissa. Kotelo on varmaan ihan okei, ei kokemusta =)
HardwareVersand.de:stä kuljetuksen suomeen hoitaa UPS rahtipalvelu. Vai onko UPS sama kuin DHL, en tiedä Omat osaset tuli vahingoittumattomina perille lukuunottamatta prossunjäähyä, josta oli siilistä muutama ripa vääntyny (sai tosin sormin oiottua).. tuskin tuokaan kuljetuksen aikana kolhiintunut. Toimitusaika oli itselläni 8päivää Saksasta Suomeen, asun syrjäseudulla. Syrjäisen asuinpaikan takia UPS pisti paketin Helsingistä Suomen Postin kuljetettavaksi ja paketti oli noudettavissa (muistaakseni) 3:n pankkipäivän kuluttua paikkakuntani postitoimistosta..
Asun noi 4 tuhannen hengen kylässä 20 km hämeenlinnasta joten voiko toi rahti palvelu roudata sinne?Ja onko ne ketkä tuo ovelle suomalaisia?
kun en ole ennen ostannut osina joten tuleeko zalmannin prossu jäähyjen mukana se ihmeen tahna vai tuleeko se prossun vai pitääkö ostaa erikseen?
Puhuu suomea ja kyllä ne paketin tuo vaikka minne takapajulaan. Kyllä jotain paskaa tahnaa kuulerin messissä yleensä tulee. Ite ainaki ottaisin artic silverin hopeatahna tuubin mukaam.
Sehän nyt riippuu ihan siitä mistä lafkasta sen tilaa. Itse tilasin hardwareversandista ja ups sen mulle kotiin toi.
Ei kyllä mulla tuoneet. Helsinkiin asti tuli UPS:n kuljetuspalvelulla ja sieltä laittoivat Suomen Postin välityksellä tulemaan eteenpäin. Postista tuli aivan normaalisti "Paketti saapunut ja on noudettavissa" -lappu ja kävin sitten paketin hakemassa paikallisesta postikonttorista. En tiedä ootko itse tilannut, mutta mulle tuli ainakin UPS:n kuljetuspalvelulla. Tässä vielä "Tilauksenne on postitettu" -mailista ote: "The shipment consists of 1 package(s) and has a total weight of ca. 21.7 kg. You can track your shipment on http://www.ups.de using the following identcode(s): [XXXXXXXXXXXXXXXXXX]"
sitä vielä kysyisin jos joku viittis sanoa jos on kokemusta tosta nzxt apollosta kun semmosen aattelin hankkia ja onko zalmannin 9500 prossy jäähy hyvä ja hiljainen, kun attelin ostaa ton e8400 nii ja kellottaa johonki 4Ghz nii pitääkö lämmöt kurissa?