Koneesa 5.1 äänet

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi toVppa 29.05.2005.

1. toVppa

toVppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tollanen emoplevyyn integroitu äänikortti ja oon laittanu asetuksista 5 kanavaisen äänen päälle ja kytkeny sieltä takaata niistä kolmesta reijästä johot vahvistimet 6.1direct in liittimiin. Äänikortin asetuksista voi testata jokaisen kaiuttimen ja kaikki tuntuvat toimivan hyvin. Kun katon koneella dvd leffoja niin takakaiuttimista ei kuitenkaan kuulu mitään tai sitten kuuluu ihan samat ääänet kuin etukaiuttimista. Tarviiko jonku erillisen ohjelman tai jotain muuta että saan dvd leffoista 5 kanavaisen äänen kuulumaan?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    AC3filter asennukseen (ja sen asetukset oikein), tai sitten DVD toisto-ohjelman asetuksia muokkaamaan että sieltä on 6 kanavaa päällä ja että ne tungetaan oikein ulos.

4. toVppa

toVppa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    AC3 filter on ja sieltä oon valinnu asetuksista output: 3/2 - 5 channels ja soittimena oon käyttäny mediaplayeriä. windvd:tä oon kanssa kokeillu mutta siin lukee ettei lisenssi kata kuin kaksikanavaisen äänentoiston tai jotain sen tapaista. Pitäiskö joku muu soitin hommaa ku mediaplayer?

5. juuzo

juuzo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu