Modeemi = laite joka yhdistää sinut sinne nettiin. Se on joko siinä pöydällä ulkoisena, tai sitten koneessa sisäisenä. Jos ulkoinen, niin mitä siinä lukee? (eli merkki) Ja eiköhän tuo saunalahden 8 megaisen uppi oo edelleenkin se 1 mega.
juu miten toimia tästä eteenpäin kun lataan 8/1 megan netillä 7gigan torrenttia bitlordilla ja tulee 2kt/s??? sori et poikkes asiasta mut voiko joku auttaa? ja mulla on verkkokortti ja sit semmonen palikka seinässä, suodatin varmaan.
Sillä torentilla ei oo ilmeisesti uppaajia joten sen takia se ei meinaa tulla. Torrenti tarvii aina jonkun jakamaan tiedostoa. Kato siitä ylhäältä mitä lukee saatavuus kohdassa. Epäilen että aika pieni prosentimäärä, jollei peräti 0%. Sun uppikaista ei muuten vaikuta olenkaan tässä tapauksessa ton torrentin tulemiseen, vaan päinvastoin se meinää sitä, että mitä sä pystyt ulospäin lähettään. Downi eli toi 8 megaa on se millä nopeudella sä pystyt imuuttaan sisään päin.
juu pitää kattoa kotona sitä.. ja vastata sit.mut sillä kyllä oli jakajia mut en muista montako.oli kyllä alle 10.mut sanokaa mistä saisin nopeeta Stargate SG1 6-8 kaikki episodit.ku ei millään meinaa löytyä.
Et voi tehdä mitään muutakuin poistaa kyseisen torrentin ja ettiä uuden. Paikkaa en ala kertomaan eikä kukaan muukaan, koska jos waretat, joudat kyllä ettimään nuo aivan itse.
entäs mikä on 12mb:n uppi?? niin siis meinaan kun mulla on saunalahden 12 meganen netti yhteys. juuh tossa se tais tulla ADSL2+ Full Rate (max. 12 M/1 Mbit/s)
mun käsitys on adsl tekniikasta se ,että max upload(uppi) on 1mb. löytyy kyllä tekniikoita ,jotka mahdollistavat korkeammankin uploadin. esim vdsl. palveluntarjoajat yleensä ilmottavat yhteytensä downloadi/uploadi. esim 512/256 tai tuo sinun 12/1mb. ps itellä jännä 2/2 yhteys =)