Olen päivittelemässä konetta, uuden emon, prossun, muistit ja näyttiksen tai 2. Ajattelin tällaista yhdistelmää: emo: Asrock Extreme 3 prossu: AMD Phenom II x4 965 muisti: 2 x Kingston 4GB 1066MHz DDR3 näyttikset: 2 x Club 3D HD 5570 1GB GDDR3 poweri: Corsair TXV2 650w Jonkun aikaa on siitä kun oon viimeks kasaillu koneita, eli oon pudonnu noista rautahommista kärryiltä. Eli onko paketissa jotain ongelmia, suoraa konfliktia tai yli/alimitoitusta? Tarkoitus on siis crossfireen laittaa näyttikset. Järkevämpiä vaihtoehtoja? Niin ja hinta päivitykselle on max 500e.
Ostopaikka? Asrockin Extreme 3:a on aika monta erilaista. Prossu on järkevä. Muisteissa ei oo mitään järkee, 1333 MHz ehdottomasti, 2*4 GB on hyvä määrä. Näyttiksissä ei oo yhtään mitään järkee, pari sikahidasta näyttistä crossfireen, ei ei ja ei. Poweria vois kanssa kattoo kun tietäs ostopaikan.
Okei, yritin uusiksi emo Asus am3+ amd870 Prossu amd phenom II x4 965 muistit 2 x 4GB 1333mhz ddr3 näyttis Club 3d HD 6790 DDR5 Poweri Corsair TXV2 650w Nyt ollaan hyvillä linjoilla?
Cooleri mukaan jos kestää budjetti, jos ei niin hankit myöhemmin. Tossa setissä vaan ois hippa enemmän järkeä kuin 6790 kokoonpanossa.
Cooleri mukaan jos kestää budjetti, jos ei niin hankit myöhemmin. Tossa setissä vaan ois hippa enemmän järkeä kuin 6790 kokoonpanossa.[/quote] Mitenkäs vanha virtalähde on 500w mutta jääkö se sitten pikkasen rajoille tossa?
Nojoo ilmeisesti. Pikagooglauksen olis voinu iteki tehdä etukäteen, mutta näin jälkiviisaanaa siellä meinattiin että 450w antecci piisaa. Eli kiitos tästä ja pistetään tilaukseen RatConin ehdottamat kamat ilman poweria.