Terve. Eli, olen tätä vanhaa konetta ajatellut kellottaa sillä vuoden päästä saan uuden koneen enkä tähän tahdo enää rahaa upottaa. Eli ajattelin kellottaa prosessorin. (AMD Athlon 3000+ (2166MHz)) Olen kuullut, että tuo glockgen olisi helppo laite. Kuinka paljon tuota minun prosessoria saisi kellotettua ja miten kellotus toimii?
hmmm. kannattaa lukea ohjeita ym ennenkuin rupeaa kellottelemaan.clocgen on ihan kätevä tai sit biosista , mutta lämpöjä pitää tarkkailla , eikä todellakaan paljoa kerralla "pikkuhiljaa" hyvä tulee.
Joo. Nyt katoin tolla Everestillä lämpöjä, niin suorittimessa 67c. Onko tuo sitten paljon ja olen kuullut jos menee yli 70c niin ei kannattas enää jatkaa kellotusta?
Jos idlenä lämmöt on jo tuota luokkaa niin pitäis alkaa lopetteleen otappa Orthos niminen ohjelma, jolla pystyy rasittamaan prosessoria. Kun ajat tota ohjelmaa niin tarkkaile lämpöjä KOKO ajan! Tuo 67C on melko korkea nyt jo jos on idlenä!
mul on idlenä tällaset itellä Processor Temperature : 37 °C Mainboard Temperature : 35 °C Power/Aux Temperature : 41 °C ACPI Thermal Zone : 40 °C Hard Disk Temperature : 43 °C (näil lämmöil ollu päällä about 4 tuntia, tehny jotain "korjauksia" ym koneella , ollu netissä , ja vähän pelannu.